قیاسی در جمع بسیجیان ناحیه مرکزی یزد:

ازرونق افتادن تولیدات داخلی به دلیل استفاده از اجناس خارجی/فرهنگ سازی در استفاده از اجناس ایرانی

قیاسی در مراسم سالروز وفات حضرت معصومه(س) درجمع بسیجیان حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه با وارد شدن اجناس خارجی و استفاده و خرید آن نیاز افراد مرتفع و در نتیجه باعث از رونق افتادن تولیدات داخلی می شود،تصریح کرد: ما باید استفاده از تولیدات و اجناس ایرانی را فرهنگ سازی نماییم.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۲۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه(س) به همت"عزیزی" سرمربی حلقه های صالحین حوزه مهدیه و مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) باسخنرانی"قیاسی" استاد یار حلقه های صالحین یزد و مداحی"رفیعی" و حضور طلاب مدرسه علمیه و فرماندهان،سرگروههای حلقه های صالحین و بسیجیان حوزه در سالن همایش آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) برگزار شد.

"قیاسی" در این مراسم با اشاره به مهاجرت حضرت فاطمه معصومه(س) به دلیل نامناسب بودن فضای مدینه وعدم حضور در محضر امام زمانش ،بر مجاورت با افراد شایسته تاکید نمود و اذعان داشت:ما باید در مجالس خود از سخنرانان صاحب نفس که خوب صحبت میکنند و حرفهای خوبی را بیان میکنند بهره ببریم.

وی با بیان مطالبی درباره اهمیت دعا برای فرج و ظهور مهدی صاحب الزمان(عج) طبق فرمایشات خود حضرت که فرموده بودند"برای فرج من دعا زیاد کنید زیرا فرج و گشایش شما در این است" با اشاره به ارتباط و حضور آیت الله مرعشی با امام زمان(عج) اظهار داشت:امروز ما در محضر امام زمان(عج) حضور را داریم ولی ظهور را نداریم و بایدبا الگو پذیری و اسوه قرار دادن نائب امام زمان(عج) و دعا زمینه ظهور آن حضرت را فراهم آوریم.

استادیار حلقه های صالحین یزد با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) و غرق شدن قوم بنی اسرائیل در نیل ضمن توصیه به عبرت گرفتن از تاریخ افزود: ما که اهل ولایت و امامت هستیم به افرادی که برعلیه انقلاب فعالیت دارند باید متذکر شویم که آیا آنها توانایی ایستادگی به تنهایی در مقابل سیل انسانهای با فضیلت که به سوی حضرت ولی عصر(عج) در حرکتند را دارند؟ و آیا توان ایستادگی در مقابل خواست خداوند بزرگ را دارند؟

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در ادامه ضمن توصیه به مراقبت از وسواس های نفس و شیطان در حرکت های این سیل عظیم و درگیر بودن به خرافات و تجملات افراد و مذهبیون ،به بیان مطالبی درنقد تجملات و آرایش بانوان پرداخت.

"قیاسی" در ادامه در تشریح بیانات مقام معظم رهبری(مده الظله) درباره اقتصاد مقاومتی و تاکید ایشان بر خرید و استفاده از تولیدات داخلی به دستور ایشان بر سوزاندن اجناس خارجی و نقد افراد از این کار و اسراف کار داشتن این کار افزود :ما فهم عمیق امام خامنه ای(مده الظله) را نداریم. با وارد شدن اجناس خارجی و استفاده و خرید آن نیاز افراد مرتفع و در نتیجه باعث از رونق افتادن تولیدات داخلی می شود. و ما باید استفاده از تولیدات و اجناس ایرانی را فرهنگ سازی نماییم.

وی در ادامه به ترویج فرهنگ غلط جهزیه و خرید سیسمونی در شهر یزد و تعدای از شهرهای مجاور اشاره نمود و با تاکید بر الگو قرار دادن معصومین در کارها توسط افراد خاطر نشان کرد:اگر هر طلبه روزی 5 دقیقه با امام زمانش صحبت نکند ،این طلبه ارزشی نخواهد داشت.


ارسال نظرات