در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک و دزفول برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک و دزفول با حضور فرمانده سپاه تهران بزرگ در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه اندیمشک برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۵۸۶۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک و دزفول با حضور فرمانده سپاه تهران و خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک و دزفول در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه اندیمشک برگزار شد.

سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و نام سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: حضور در این پادگان همیشه برای من با خاطرات خوبی همراه است. اینجا قدمگاه شهداست. چه شبهایی رزمندگان لشکر 27 در این حسینیه نماز شب می خواندند و با خدای خود راز و نیاز می کردند و چه بسیار عزیزانی که شهادت را برای خود رقم زدند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم مظلوم ترین شهدای تاریخ اند. این شهدا به دور از وطن به شهادت می رسند و در راه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) جان خود را تقدیم می کنند. خوشا به حال این شهیدان و ان شاء الله در روز قیامت ما را هم شفاعت کنند چرا که آنان پیش خدا بسیار آبرو دارند.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک و دزفول تجلیل شد.


ارسال نظرات