مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس:

امنیت امروز ایران مدیون پیوند میان مردم و رهبری است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس گفت: امنیت امروز ایران مدیون پیوند عمیق میان مردم و رهبری است که سد هر توطئه‌ای علیه ملت ایران شده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۷۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام امید درویشی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بندرعباس اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در دل‌ها امید و نشاط و سرزندگی می‌نشاند و ما را برای یک مبارزه بزرگ در راه استقلال و عزت کشور مصمم می‌کند چرا که دفاع همچنان باقی است و اراده ملت ایران نیز در دفاع از کیان خود پابرجاست.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدای استان هرمزگان و شهدای مناطق مختلف کشورمان و وجود فصل مشترکی در میان همه آنها با موضوع ولایت‌فقیه، افزود: در همه وصایای شهدا به ما تبعیت از رهبری مورد تأکید قرار گرفته است و این بدان معنی‌ است که باید بصیرت خودمان را بیش از هر زمان دیگری حفظ کنیم و در خط ولایت به پیش برویم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس عنوان کرد: اگر امروز ملت ایران در برابر دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قد علم کرده است بواسطه اراده و عزم بلندی است که ملت ایران از خود در طول چند دهه اخیر نشان داده و محکم و استوار در حمایت از قوای مسلح خود قرار داشته است.

درویشی ادامه داد: بیش از 5 سال است که در سطح منطقه با راه‌ انداختن جریان‌های تروریستی و حمایت سنگین مالی و نظامی از آنها سعی دارند تا جریان مقاومت را که با محوریت ایران در جریان است، نابود کنند اما امروز خودشان به قدرت ملت ایران اذعان دارند و می‌دانند که در این راه شکست خورده‌اند.

وی گفت: توطئه‌های دشمنان پایانی ندارد اما بصیرت ملت ایران نیز محدودیتی ندارد و لذا ملتی که فرزندان خویش را در حال عزت و اقتدار ایران و اسلام نثار می‌کند را هیچ قدرتی قادر به غلبه نیست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس تصریح کرد: بسیج سرباز ولایت است و هر جا که رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دهند، بسیج مقتدرانه حاضر خواهد شد و مأموریت خویش را با قدرت ایفا خواهد کرد.
ارسال نظرات