مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:

اعزام تیم پزشکی و دندانپزشکی به منطقه محروم الیگودرز

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم‌ پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم و سخت گذر «سرتنگ برزه» الیگودرز اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۲۸۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازلرستان سرهنگ نبی‌اله شمس بیرانوند اظهار داشت: تیم پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان فردا بیست و سوم دی‌ماه 95 با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز و موسسه تأمین درمان بسیجیان به مناطق محروم و سخت گذر «سرتنگ برزه» از توابع شهرستان الیگودرز اعزام می‌شود.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشک، دو دندانپزشک، ماما، پرستار و کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها است همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز، به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به این منطقه اعزام می‌شوند.‎

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان و ارائه دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت می‌کند، بیان کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر و راه‌های پیشگیری از آن به‌صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مربوطه و توزیع کتابچه‌های آموزشی انجام می‌شود.

شمس بیرانوند گفت: مراجعه کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌طور رایگان خدمات موردنظر را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این‌گونه مناطق افرادی هستند که حتی نمی‌توانند به بیمارستان یا پزشک مراجعه کنند و با بیماری‌های خود ‏دست‌وپنجه نرم می‌کنند‎.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهارداشت: در چند اعزام گذشته که از سال 95 توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان تاکنون انجام‌شده است پزشکان با مشاهده اوج محرومیتی که در مردم ‏این منطقه و نداشتن امکانات بهداشتی درمانی که به چشم می‌خورد، خود برای اعزام پیش‌قدم می‌شوند و برای معاینه و درمان ‏رایگان مردم این مناطق کمر همت می‌بندند‎.

ارسال نظرات