مدیر کل پست استان خبر داد

فارسان اولین پایلوت هوشمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پست استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان فارسان به عنوان اولین پایلوت شهرستان هوشمند استان معرفی گردد و مکان های شهرستان فارسان به هنگام سازی شده است .
کد خبر: ۸۸۰۶۳۳۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین عنایتی در سفر به شهرستان فارسان در جمع شهرداران و بخشدارن شهرستان فارسان یکی دیگر از طرحهای اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت این طرح شامل سامانه یکپارچه شدن نشانی ایرانیان است که به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران محول گردیده است.

وی افزود: بر اساس این سامانه تمامی نشانی های مکانها ومحورهای کشور واستانها وشهرستانها بر اساس یک فرمول خاص نامگذاری و برای تمامی آنها کد ده رقمی اختصاص پیدا می کند که منجر به هوشمند سازی شهرها وکسب وکار واقتصاد در عرصه بین المللی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این شهرستان تمام شهرها وروستاها صددرصد بهنگام سازی شده که در این رابطه۴۷هزار رکورد شهری داریم و۷هزار رکورد روستایی ،یکی از پیش نیازها سامانه نام گذاری معابر می باشد که شهرداران احتمام ویژه ای در این زمینه دارند.

عنایتی اظهار داشت:در این جلسه مصوب گردید شهرستان فارسان به عنوان اولین پایلوت شهرستان هوشمند استان معرفی گردد که در بحث هوشمند سازی واینترنت خانگی وهم تلفن همراه نیز اقدامات لازم صپرت پذیرد.
ارسال نظرات