فرماندار طارم:

امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد

امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد و در سایه وحدت، این نظام توانسته تا به امروز در انقلاب، جنگ و مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی پیروز و سازنده باشد.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۴۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان طارم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، بر ضرورت حضور پرشور مردم و همه دوستداران انقلاب در مراسم پاسداشت ایشان تاکید نمود و حضور آگاهانه مردم را پیام بسیار بزرگی به مخالفان نظام و انقلاب دانست وگفت: انقلاب هنوز زنده است و دشمنان باید با بکار بستن عقلانیت، در برنامه های خود نسبت به مقابله با انقلاب اسلامی ایران تجدید نظر نمایند.

علی باقری از برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده جهت برگزاری مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این مراسم روز پنجشنبه در بخش چورزق، روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر آببر و در روز یکشنبه در مرکز شهرستان برگزار خواهد شد.

وی پیگیری مسئولین جهت فضاسازی و اطلاع رسانی گسترده به عموم مردم شهرستان و زمینه‌سازی به منظور حضور پرشور مردم در این مراسم را خواستار شد.

فرماندار طارم حرکت خودجوش و عظیم مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را نشان دهنده آگاهی مردم انقلابی ایران و بی تاثیر بودن تبلیغات سوء و بی اساس دشمنان نظام دانست و اظهار داشت: مسئولین باید در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم قدرشناس کشور کوشا باشند و در تداوم مسیر انقلاب مردم را یاری نمایند.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود در بیان بزرگی و شخصیت والای آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت رحلت بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب ایران، ایشان را نمونه‌ کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد رژیم ستم‌شاهی و از رنجدیدگان این راه پر خطر و پر افتخار عنوان نمود و گفت: سال‌ها مقاومت در برابر شکنجه های ساواک پیش از پیروزی انقلاب و نیز مسئولیت های خطیر ایشان در دوران دفاع مقدس و سپس حضور موثر ایشان در ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان همگی از برگ های زرین زندگی پر فراز و نشیب این مبارز انقلابی است.

وی سپس با اشاره به تلاش‌ها و خدمات شایان این اندیشمند توانا در جلوگیری از ایجاد شکاف میان مردم، انقلاب، اسلام، روحانیت و دین اظهار داشت: علم و آگاهی و درایت این شخصیت بزرگ در ایجاد زمینه همراهی مردم با امام، اسلام و روحانیت بی نظیر بود.

این مسئول با تاکید بر نقش و کارآمدی حضور مردم در مبارزه با تهدیدات دشمنان و نیز در رفع موانع پیش‌روی انقلاب تصریح کرد: شاکله اصلی انقلاب، مردم و اسلام است و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران، مردان با تدبیر و مردمی آگاه تربیت نموده قطعا راه امام، شهدا و مردان بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی در سایه وحدت و همدلی در خدمت به مردم ادامه خواهد یافت.

فرماندار طارم در پایان ضمن قدردانی از سالها تلاش، مجاهدت و خدمات ارزنده ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم قدرشناس ایران، آرزومند تداوم راه بزرگ مرد تاریخ کشور شد.

ارسال نظرات