رییس شورای فرهنگ عمومی سرعین مطرح کرد:

نیاز جدی سرعین به زیر ساخت های فرهنگی

رییس شورای فرهنگ عمومی سرعین گفت:امیدواریم با مساعدت مسئولین مدیریت شهری و فرمانداری بتوانیم شاهد ساخت مکان های مناسب جهت برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی وهنری باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۷۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین با موضوع بررسی راهکارهای تقویت زیر ساخت های فرهنگی ،هنری در راستای حضورآحاد مردم در فعالیت های فرهنگی ودینی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت:استفاده از ظرفیت مسجد نباید در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مغفول بماند.

حجت الاسلام اصغری بیان اینکه مراکز فرهنگی جزو ضروریات هر جامعه ای است افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولین مدیریت شهری و فرمانداری بتوانیم شاهد ساخت مکان های مناسب جهت برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی وهنری باشیم.

وی تصریح کرد: بهترین راه توسعه فرهنگ عمومی ، توسعه کتاب وکتابخوانی است.

وی یادآور شد: ما به روحیه بسیجی در راه‌اندازی نهضت عظیم فرهنگی و تحول‌آفرینی در این بخش نیاز داریم و در کنار آن باید تلاش کنیم تا افراد جامعه ما سطح سواد و معلومات خود را ارتقاء دهند چراکه بی‌سوادی در جامعه اسلامی ما یک ننگ محسوب می‌شود.

عاطف ناصری فرماندار سرعین با اشاره به نقش فرهنگ در زندگی بشر در دوره های مختلف ،زیر ساخت اصلی فرهنگ را باور ونگرش افراد قلمداد کرد.

وی افزود: اگر نگاه وباور فرد نسبت به مسئله ای که اطمینان داشته نهادینه شود بصورت فرهنگ در خواهد آمد که دراین خصوص نیازبه برگزاری نشست ها با موضوع های مختلف با حضور کارشناسان را لازم است.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: باید ازظرفیت های موجود بهترین استفاده ممکن را برد و درکنار آن برنامه ریزی برای ساخت مکان های جدید را در نظر گرفت.

در این جلسه داریوش سفیدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ودبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین با قرائت دستور جلسه و پیگیری مصوبات قبلی خواستار همکاری اعضاء در اجرایی شدن تصمیمات شورا شد .

ارسال نظرات