مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاي استان اردبيل خبر داد

پیشرفت چشمگیر طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌های اردبیل

برگزاری طرح سلامت معنوی(دوره آموزشی احکام نماز بیماران)که از دی ماه سال 94 در بیمارستان های امام خمینی(ره)،فاطمی، بوعلی و علوی شهر اردبیل آغاز شده بود همچنان در قالب حضور مبلغ در دو بیمارستان امام خمینی(ره) و علوی دامه دارد.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۸۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاي استان اردبيل و دانشگاه علوم پزشكي اردبيل گفت: برگزاری طرح سلامت معنوی(دوره آموزشی احکام نماز بیماران)که از دی ماه سال 94 در بیمارستان های امام خمینی(ره)،فاطمی، بوعلی و علوی شهر اردبیل آغاز شده بود همچنان در قالب حضور مبلغ در دو بیمارستان امام خمینی(ره) و علوی دامه دارد.
 
 
حجه الاسلام والمسلمين كاظم معاضدي عالي مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاي استان اردبيل و دانشگاه علوم پزشكي اردبيل در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل؛از اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌های اردبیل خبر داد.
 
وی ادامه داد:برگزاری طرح سلامت معنوی(دوره آموزشی احکام نماز بیماران)که از دی ماه سال 94 در بیمارستان های امام خمینی(ره)،فاطمی، بوعلی و علوی شهر اردبیل آغاز شده بود همچنان در قالب حضور مبلغ در دو بیمارستان امام خمینی(ره) و علوی دامه دارد.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاي استان اردبيل و دانشگاه علوم پزشكي اردبيل
بیان کرد: اولین انتظاری که ما در اجرای این طرح داریم این است که پرستاران، بهیاران و کادر درمانی بیمارستان در این دوره‌ها شرکت کنند و آموزش‌هایی را که فرامی‌گیرند به بیماران انتقال دهند.
 
معاضدي عالي افزود: در این طرح مبلغان روحانی روزانه با حضور در بین بیماران، پرستارن و کارکنان بیمارستان به سوالات در زمینه احکام و شبهات مذهبی آنان پاسخ داده و همچنین به ارائه مشاوره های فردی در زمینه های اعتقادی و مذهبی می پردازند.
وی یادآورشد: در پایان این دوره گواهی آموزش ضمن خدمت به شرکت‌کنندگان اعطاء خواهد شد.
 
گفتگو: سیما میرقاسمی
ارسال نظرات