مدير تامين مسكن كميته امداد استان اردبيل خبر داد:

تامين مسكن 180 خانوار نيازمند اردبيلي

احداث مسكن و ايجاد سرپناه براي خانواده‌هاي تحت حمايت كميته امداد از جمله خدمات مهم و با اهميتي است كه در سرفصل‌هاي حمايتي اين نهاد قرار داده شده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۳۹۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سايت خبري كميته امداد؛ فرهاد آزاد پور، مدير تامين مسكن و امور مهندسي ساختمان كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه در سال‌جاري براي 180 خانواده تحت حمايت مسكن مناسب احداث و خريداري شده است، گفت: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان يكي از مهمترين دغدغه‌هاي امدادگران كميته امداد است تا يكايك خانواده‌هاي فاقد مسكن، از سرپناهي مستحكم و مقاوم بهره‌مند شوند.

وي با اعلام اينكه بيش از 17 ميليارد و 726 ميليون ريال در جهت احداث و خريد مسكن مددجويي براي خانواده‌هاي تحت حمايت هزينه پرداخت شده است، اظهار كرد: يكي از نيازهاي اساسي خانواده‌هاي تحت حمايت، داشتن يك سرپناه مناسب است كه كميته‌ امداد با تلاش‌ها و فعاليت‌هاي گسترده‌اي كه در اين زمينه انجام مي‌دهد، درصدد است مشكل مسكن مددجويان را رفع كند.

آزادپور با بيان اينكه 92 منزل مسكوني در روستاها و مناطق محروم استان احداث شده است، خاطر نشان كرد: بيش از شش ميليارد و 36 ميليون ريال در جهت ساخت منازل مددجويان ساكن در روستاها و مناطق كمتر توسعه يافته هزينه شده است.

مدير تامين مسكن و امور مهندسي ساختمان كميته امداد استان با اشاره به اينكه رسيدگي به مناطق محروم در اولويت برنامه‌هاي اين نهاد قرار دارد، افزود: پس از بررسي وضعيت مددجويان ساكن در مناطق روستايي، خدمات عمراني به منظور بهبودي شرايط زندگي آنان ارائه مي‌شود.

وي با بيان اينكه 88 واحد مسكوني نيز براي خانواده‌هاي تحت حمايت در شهرستان‌ها احداث و خريداري شده است، اظهار كرد: بيش از 11 ميليارد و 690 ميليون ريال نيز در جهت ساخت و خريد مسكن مددجويي براي خانواده‌هاي تحت حمايت ساكن در شهرها پرداخت شده است.

آزادپور با اشاره به اينكه 536 منزل خانواده‌هاي تحت حمايت مورد تعميرات كلي و جزئي قرار گرفته‌اند، گفت: ارائه خدمات عمراني به خانواده‌هاي تحت پوشش بيش از پنج ميليارد و 58 ميليون ريال هزينه در بر داشته است.

مدير تامين مسكن و امور مهندسي ساختمان كميته امداد استان با بيان اينكه احداث، خريد، تعمير، مقام سازي و ساخت حمام و سرويس بهداشتي از جمله خدمات عمراني اين نهاد به خانواده‌هاي تحت پوشش محسوب مي‌شود، ياد آورشد: خدمات عمراني، طبق بررسي مددكاران و نظر كارشناسان حوزه مسكن به خانواده‌هاي تحت پوشش ارائه مي‌شود تا آنان از سرپناهي مقاوم و مستحكم برخوردار باشند.

وي با اعلام اينكه امسال خيران با مشاركت در «طرح رضوان» بيش از چهار ميليارد ريال به اقشار آسيب پذير كمك كرده‌اند، تصريح كرد: كمك‌هاي خيران در قالب اين طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 48 درصد افزايش داشته است.

آزادپور با اعلام اينكه نيكوكاران در 9 ماهه سال گذشته دو ميليارد و 700 ميليون ريال در قالب «طرح رضوان» به خانواده‌هاي تحت حمايت كمك كرده‌اند، اظهار كرد: این طرح از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که به منظور تامین و تکمیل مسکن نیازمندان اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار