حجت الاسلام ابوترابی فرد در یزد:

یزد الگوی اقتصادی شود؛ زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود/ایمان کسانی چون آیت الله هاشمی ایران را نماد امنیت و اقتدار کرد

نائب رییس مجلس نهم گفت: اقتصاد مقاومتی ثمره اتکا به عمل و تلاش حداکثری و مدیریت درست است و استان یزدنماد تولید حداکثری و مصرف حداقلی و صحیح است و این دو کشور را نجات می دهد.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۷۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام ابوترابی در مراسم یادمان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه ایمان جامعه به سوی کمال حرکت می کند اظهار کرد: اگر آیت الله هاشمی، این شاگرد شایسته امام(ره) و یار دیرین انقلاب اسلامی در سایه قرآن و عترت آراسته به نور ایمان نبود 70 سال در راه مبارزه با طاغوت، رژیم ستم شاهی و مبارزه با همه قدرت های جهان در 8 سال دفاع مقدس در کنار امام و رهبری نمی ایستاد.

نائب رییس مجلس نهم با بیان اینکه ایمان شخصیت آیت الله هاشمی را تربیت کرد افزود: اگر ایستادگی و ایمان افرادی چون آیت الله هاشمی نبود در 8 سال دفاع مقدس در زیر فشار استکبار استخوان های جمهوری اسلامی خرد شده یود.

ابوترابی عنوان کرد: اگر دلدادگی آیت الله هاشمی برآمده از ایمان نبود در برابر همه جهان با قدرت نمی ایستاد و امروز ایران به عنوان نماد امنیت و اقتدار در منطقه و جهان مطرح نبود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در دو رکن جمهوریت و اسلامیت تجلی یافته استتصریح کرد: اسلامیت نظام دیروز در چهره نورانیت امام راحل تجلی یافت و امروز در جهره نورانی شاگرد مدرسه امام صادق(ع) و جایگاه ولی فقیه تجلی یافته است و نقش آیت الله هاشمی در کنار امام و شهدایی چون شهید بهشتی نقش تعیین کننده بود.

امام جمعه موقت قزوین رکن دوم را جمهوریت نظام عنوان کرد و افزود: شما ملت ایران نماد قدرت و اقتدار نظام هستید، جمهوریت یعنی مردم سالاری دینی و این یعنی پشتوانه نظام اسلامی ایران ملت هستند و این ملت در تشییع آیت الله هاشمی وفاداری خود رار به نظام و رهبر و انقلاب فریاد زدند.

وی ادامه داد: استقامت، شجاعت و جوانمردی از فضایل اخلاقی آیت الله هاشمی بود که ثمره ایمان است و افرادی چون آیت الله هاشمی با همین ایمان در دوران مبارزات نهضت اسلامی ایستادگی کردند.

ابوترابی ابراز کرد: اگر می بینید آنجا که روحانیت حضور و وجود دارد استقلال تامین می شود برای ان است که ایمان پایه کار آن ها ست چراکه عالم دینی در محضر خدا مسئول است و این استقلال نظام برای ایمان روحانیتی است که سردمدار این نظام است.

عضو هیأت حل اختلاف سران قوا با بیان اینکه در این ده ها سالی که بر ملت و انقلاب اسلامی گذشت چه همفکری ها و همدلی هایی که ما را به راهی مشترک کشاند عنوان کرد: نظام اسلامی آراسته به ارزش هایی است که یکی از آن استقلال و اقتدار سیاسی ماست و این اقتدار راه را برای پاسداری از هویت ملت اسلام هموار کرده است.

ابوترابی ادامه داد: اهتمام و استقلال انقلاب اسلامی امروز در کشورهای عراق و سوریه و مردم حلب تجلی پیدا کرده است.

وی با اشاره به قدرت دفاعی ایران به عنوان یک سازنده اقتدار مستحکم خاطر نشان کرد: اما اصلاح کشور با هزینه های زیاد میسر نیست و اقتصاد مقاومتی با فروش نفت و تکیه بر واردات شکل نمی گیرد.

نائب رییس مجلس نهم گفت: اقتصاد مقاومتی ثمره اتکا به عمل و تلاش حداکثری و مدیریت درست است و استان یزدنماد تولید حداکثری و مصرف حداقلی و صحیح است و این دو کشور را نجات می دهد واگر یزد الگوی اقتصادی کشور قرار گیرد، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم می‌شود.

وی تاکبد کرد: اگر سیاست ابلاغی رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت و مجلس باشد کشور دارای اقتصاد قدرتمند می شود اما متاسفانه از این هدف فاصله داریم.

نائب رئیس مجلس نهم تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی در مبارزه با طاغوت، در ایستادگی کنار امام، در ایستادگی در برابر استکبار در دفاع مقدس، در تلاش برای سازندگی کشور و آبادانی بیش از هزار کیلومتر مرز ایران و عراق و در ایستادن و اصلاح کردن ساختار رهبری نماد عمل صالح بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار