مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:

۱۸ هزار خانوار لرستانی از نعمت گاز بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت : طی امسال ۱۹ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید به جمع مشترکین گاز استان افزوده شد همچنین حدود ۱۱ هزار انشعاب نیز نصب شد.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۸۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، حشمت اله شمس خرم آبادی در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از ۵۶۰ کیلومتر شبکه گاز در استان طی ۹ ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: اجرای این میزان شبکه گاز در استان حدود ۱۴۰ کیلومتر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۹ ماه امسال ظرفیت پذیرش بیش از ۲۲ هزار مشترک در استان ایجاد شده است، افزود: طی امسال ۱۹ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید به جمع مشترکین گاز استان افزوده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با یادآوری اینکه در حال حاضر بیش از ۴۶۳ هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند، تصریح کرد : طی ۹ ماه امسال حدود ۱۱ هزار انشعاب نیز نصب گردیده و انشعابات نصب شده در کل استان به بیش از ۲۲۷ هزار مورد افزایش یافته است.

شمس خرم آبادی تعداد کل خانوارهای تحت پوشش شرکت گاز در استان را حدود ۴۵۸ هزار خانوار برشمرد و گفت: طی ۹ ماهه امسال شرکت گاز استان توانسته است ۱۸ هزار و ۵۰۰ خانوار جدید را تحت پوشش گاز قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند، خاطر نشان کرد : کار گازرسانی به دو شهر درب گنبد و شول آباد نیز در مرحله مطالعاتی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات