امام جمعه بروجرد

دشمن در تلاش است تا اقتدار ملی نظام را خدشه دار کند

امام جمعه بروجرد گفت : دشمن در تلاش است تا اقتدار ملی نظام را خدشه دار کند و متوقف کردن حرکت علمی کشور خواست اصلی دشمن برای از بین بردن اقتدار ملی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۴۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت السلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نمازاین هفته جمعه بروجرد اظهارداشت : حرکت توده عظیم مردم انقلابی و روحانیت مبارز و بسیجیان در راستای مبارزه با دشمن و خنثی کردن توطئه شوم آنان که تضعیف نظام و رهبری بوده لازم و ضروری است.

وی افزود : مسئولان باید مواظب باشند که اختلافات را به میان مردم راه ندهند زیرا دشمن در کمین نشسته تا ازاختلافات بین قوا ودستگاه های دولتی سو استفاده کند.

امام جمعه بروجرد ضمن اشاره به سخنان مهم رهبری در جمع مردم قم به مناسبت 19 دی ماه تصریح کرد : تقویت ایمان وحیا، عفاف بانوان و اقتدار علمی و مقاوم سازی اقتصاد ازعناصر اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

حجت السلام والمسلمین ترابی گفت : دشمن در تلاش بوده تا اقتدار ملی نظام را خدشه دار کند و متوقف کردن حرکت علمی کشور خواست اصلی دشمن برای از بین بردن اقتدار ملی ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به رحلت آیت الله رفسنجانی خاطر نشان کرد : مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نامش با انقلاب اسلامی عجین شده و نقش بزرگی در عرصه های مختلف پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده بود.

وی عنوان داشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری بوده و در استقرار نظام اسلامی نقشی مهم و کلیدی داشته است.

حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: فتنه گران و خناسان دراین سال های اخیر تلاش کردند تا آیت الله هاشمی رفسنجانی را از امام و انقلاب و رهبری جدا کنند ولی این شخصیت تا آخرین لحظه عمر خود پای رهبری و انقلاب ایستاد و اجازه نداد دشمنان از نامش بهره برداری سیاسی کنند.

وی تصریح کرد : دشمنان بعد از رحلت هاشمی تلاش کردند تا با فتنه انگیزی و تفرقه افکنی او را از انقلاب و رهبری جدا کنند ولی حضور مقام معظم رهبری و مردم در مراسم تشییع این شخصیت بزرگ این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ملت ایران است گفت: مردم نباید اجازه دهند دشمنان و فتنه گران از نام این شخصیت سواستفاده کنند و با حضور باشکوه خود تشییع جنازه آیت الله هاشمی به دشمنان اعلام کردند که از این به بعد از آبروی اودفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالگرد شهادت فدائیان اسلام خاطر نشان کرد : شهید نواب صفوی و یاران باوفایش با گذشتن از جان خود با فساد رژیم پهلوی مبارزه کردند و این شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

انتهای خبر /ز

ارسال نظرات