امام جمعه پلدختر:

نماز جمعه سنگری برای رشد و هدایت جامعه است

امام جمعه پلدخترگفت : نماز جمعه سنگری است که درآن جامعه به سمت رشد و شکوفایی هدایت می شود و در تربیون نمازجمعه مشکلات و مسایل مردم مطرح می شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۵۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری از لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نمازجمعه این هفته پلدختراظهار داشت : نماز جمعه سنگری است که درآن جامعه به سمت رشد و شکوفایی هدایت می شود و در تربیون نمازجمعه مشکلات و مسایل مردم مطرح می شود.

وی با بیان اینکه مسئولین نیز باید پاسخگوی مسایل و مشکلات مطرح شده باشند ،افزود : قوانین ایران اسلامی برگرفته از قرآن است و مسئول نمی تواند نسبت به وظایف خود بی تفاوت باشد زیرا که مسوولیت وظیفه ای است که هم در دنیا و هم در آخرت مورد سوال است.

حجت الاسلام سوری به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مهمترین درسی را که می توان از واقعه 19 دی گرفت دشمن شناسی و اقدام به هنگام مردم است.

وی تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری به اختلاف بین قوه مجریه و قضاییه اشاره کردند و فرمودند مطرح کردن این جور مسایل در تربیون های عمومی به مصلحت نظام نیست و اگر کسی مجرم است باید با او برخورد شود.

امام جمعه پلدختر از نیروی انتظامی به خاطر فعالیت های شبانه روزی ، ایجاد امنیت در سطح شهرستان و اعلام رضایت مردم از این نیرو تقدیر کرد.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات