گام بلند جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتی؛

گام بلند جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتی؛تولید عسل سنتی توسط طلبه رودانی با دریافت تسهیلات کارآفرینی

یک استاد حوزه علیمه رودان با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی رودان درراستای اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید عسل سنتی در کوه های حاشیه رودان نموده است.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۶۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام عباس عسگری استاد حوزه علیمه رودان با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی رودان در بخش تولید عسل سنتی فعالیت می کند.

عسگری در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز اظهار کرد: مبلغ ۳۰۰میلیون ریال تسهیلات از بسیج سازندگی شهرستان رودان دریافت کرده و در زمینه تولید عسل سنتی  فعالیت دارم که الحمدالله از شغل خود راضی و درآمد خوبی را بدست آورده ام

وی افزود: در سال یک بار عسل تولید شده را برداشت می کنیم که در هر برداشت ۵۰۰ کیلوگرم تا یک تن از این محصول تولید می شودکه عمده فروش ما به کارخانه های بسته بندی وفروش بین دوستان و فامیل می باشد.

این فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:با توجه با تجربه ای که داشتیم و اصلاح مدیریت و کوچ متعدد و استفاده از ظرفیت های این منطقه می توان به محصول خوب رسید

عسگری شناسایی ظرفیت هر منطقه برای فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی را مهم و ضروری دانست و عنوان کرد:مشورت گرفتن از خبره های هر صنف با برنامه ریزی و تلاش و توکل به خداوند و پرهیز از شکست ها و ناملایمت ها می توان به موفقیت رسید زیرا هر کاری در ابتدا سختی ها و مشکلات خود را دارد و وقتی که به قله رسیدیم دیگر بهدر سرازیری می افتیم وبه موقیت می رسیم .

وی ضمن تشکر از همت بلند بسیج سازندگی در امر پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مثقاومتی خاطر نشان کرد:پایین آوردن سود از ۱۹ درصد به ۱۶ درصد نسبت و سال گذشته و تنفس دادن به دریافت کنندگان تسهیلات از بهترین اقداماتی است که این نهاد مقدس برای مردم انجام می دهد .

در ادامه فضل الله قاسمی مسئول بسیج سازندگی شهرستان رودان در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز فعالیت بسیج سازندگی درزمینه محرومیت زدایی و طرح های اقتصاد مقاومتی را مثبت ارزیابی و اظهار کرد:در سال جاری مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی  در شهرستان رودان پرداخت شد.

وی افزود :در این کارگاه تولیدی که در زمینه تولید عسل سنتی فعالیت دارد مبلغ ۳۰ میلیون تومان از اعتبارات اقتصاد مقاومتی پرداخت گردیده که فعالیت خوبی هم تا کنون از خود به جای گذاشته است .

مسئول بسیج سازندگی رودان تصریح کرد: علاوه بر اینکه تسهیلات به متقاضیان پرداخت می گردد نظارت بر اجرای پروژه و حتی مشاوره های لازم به فعالان در اقتصاد مقاومتی هم توسط کارشناسان بسیج سازندگی صورت می گیرد.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد:بسیج سازندگی شهرستان رودان با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان این آمادگی را دارد که به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی تسهیلات خوب با باز پرداخت مناسب پرداخت نماید تا هم زمینه اشتغال برای خود فرد و هم برای افرادی دیگر ایجاد شود .
ارسال نظرات