امام جمعه یزد:

عزت خدادی در برابر دشمنان را در جامعه می بایست حفظ کنیم

امام جمعه یزد بر حفظ عزت ملی در برابر دشمنان و ابرقدرت‌ها تأکید کرد و یادآور شد: خداوند متعال به ملت ما در برابر دشمنان عزت داده که باید آن را حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۶۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با تاکید بر اینکه تقویت معرفت دینی از راه های حفظ اقتدار نظام اسلامی است افزود: مسئولان ما هرموقع در تقویت معرفت دینی سستی نمودند جامعه دچار بی حجابی و بی عفتی و بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی شده است.

ناصریبا بیان اینکه دشمنان اقتدار علمی کشور را هدف قرار داده اندتصریح کرد: جوامع دانشگاهی می بایست از این موضوع آگاه باشند وبر خلاف خواسته دشمن در این عرصه با جدیت پیش بروند چرا که حتی حاضر به ترور شخصیت‌های علمی ما شده‌اند ولی باید بدانند که اسلام و انقلاب در برابر آنها تسلیم نخواهند شد.

خطیب جمعه یزد بهموضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود:اقتصاد مقاومتی به معنی این است که کاری انجام شودکه ماندگار باشد باید شعار ما می توانیم را جدی بگیریم و صنایع کشورمان به جای دست دراز کردن به سوی بیگانگان، از توانمندی و استعدادهای نخبگان حودمان استفاده کنند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه نباید نسبت به تربیت دینی فرزندان خود غافل باشیم، تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال تضعیف معرفت دینی ما است و مسئولان ما هم هر زمان در این زمینه سستی به خرج داد، بی‌حجابی و بی‌عفتی و بی‌دینی در جامعه به بار آمد مسئولان ما نباید نسبت به دین و تربیت دینی فرزندان این خود غافل باشیم.

ناصری با بیان اینکه حفظ عزت ملی در حفظ اقتدار کشور بسیار اهمیت دارد گفت:خداوند متعال به ملت ما در برابر دشمنان عزت داده که باید آن را حفظ کنیم چرا کهدشمن مدام در صدد صدمه زدن به ما خواهد بود و می بایست اقدامی انجام شود که اسلام و مسلمین ضربه نخورند.

وی در پایان یادآور شد: مسئولان ما خدای نکرده کاری از نظر سیاسی و اقتصادی نکنندکه دشمن به فکر صدمه زدن به ما بیفتد چرا که حرکت‌های نسنجیده باعث سیلی خوردن اسلام و مسلمین می شود.

ارسال نظرات