کشته شدن 4 عابر پیاده در استان

در دو روز گذشته 4 عابر پیاده در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل بی احتیاطی رانندگان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۰۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
فرمانده پلیس راه استان با اعلام این خبرگفت: دیروز در کیلومتر 2 محور یاسوج به سی‌سخت یک دستگاه خودرو پژو 405 با عابر پیاده برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه خانم 40 ساله ای حین اعزام به بیمارستان درگذشت.

منوچهر سیاهپور از برخورد یک خودرو با عابر پیاده در شهر یاسوج در حادثه ای دیگرخبر داد و افزود: راننده این خودرو پس از تصادف مرگبار از صحنه حادثه متواری شد و متاسفانه عابر پیاده که یک خانم بود در بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه استان ادامه داد: همچنین روز گذشته در محور گچساران به باشت و در نزدیکی روستای خان احمد خودرو پراید با عابر پیاده برخورد و موجب مرگ وی شد.

سیاهپور افزود: امروز هم بی احتیاطی راننده خودرو وانت پیکان و برخورد با عابر پیاده در ورودی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان موجب مرگ چهارمین عابر تصادفات درون شهری کهگیلویه وبویراحمد طی 2روز شد.

وی با اشاره به کاهش آمار 9 ماهه تصادفات درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: به دلیل  بی احتیاطی رانندگان از ابتدای امسال تا آذر ماه جاری 113 نفر  جان خود را از دست دادند.سیاهپور افزود: این رقم در مدت مشابه پارسال 119 نفربوده است.

ارسال نظرات