بهره‌برداری از30 تخت جدید روان‌پزشکی در زنجان

همزمان با سراسر کشور از30 تخت جدید روان‌پزشکی در زنجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۶۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم بهره‌برداری از30 تخت جدید روان‌پزشکی مرکز آموزسی درمانی شهید دکتر بهشتی زنجان ضمن تقدیر از زحمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: مردم همیشه و در همه حال قدردان مسئولین هستند و مسئولان نیز باید با عمل به وظائف در قبال مردم خوب عمل کنند.

مهندس سید بیوک موسوی با اشاره به منشور حقوق شهروندی، افزود: مدیران و دستگاهای اجرائی باید تلاش کنند تا مردم بیشتر از گذشته با حقوق خود آشنا شوند.

وی اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند و نباید به بهانه‌هایی، اجرای بعضی دستورالعمل‌های حقوقی مربوط به مردم را نادیده بگیریم.

معاون سیاسی، امتیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر اینکه باید فضایی ایجاد شود که هم خوبی‌ها و هم بدی‌ها گفته شود، تصریح کرد: انصافا حوزه سلامت استان در مدت 3 سال و نیم، پیشرفت‌های ارزشمندی داشته است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های متولی باید وظائف را به گونه‌ای انجام دهند تا نیازی به استفاده از این تخت‌های روان نباشد و از بروز بیماری روحی و روانی جلوگیری شود.

مهندس موسوی با تاکید بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، اظهار کرد: با جدی گرفتن بحث شادابی و نشاط در جلسات باید از بروز افسردگی و روان‌پریشی جلوگیری کرد و همانطور که استان پایتخت شور و شعور حسینی نام‌گذاری شده است، به شهر عشق و شور فاطمی نیز شناخته شود که این امر مستلزم جدیت و تلاش همه دستگاه‌های متولی امور اجتماعی است.

ارسال نظرات