رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

آقای روحانی صادقانه به مردم بگوید که در اعتماد به آمریکا اشتباه کرده است/ تنها دستاورد برجام یک هواپیما بود

پژمان‌فر گفت: دولت که همه تلاش خود را به کاربست تا بتواند دستاورد برجام را نشان دهد، در چند روز گذشته با رونمایی از یک فروند هواپیما رونمایی کردند و تمام حاصل کار خود را در برجام نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۸۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ذوق زدگی دولتمردان نسبت به ورود یک فروند هواپیما به ایران گفت: دولت که همه تلاش خود را به کاربست تا بتواند دستاورد برجام را نشان دهد، در چند روز گذشته با رونمایی از یک فروند هواپیمای به صورت اجاره به شرط تملیک رونمایی کردند و تمام حاصل کار خود را در برجام نشان دادند.

نماینده مردم مشهد در ادامه این مطلب بیان داشت: دولت باتوجه به سالگرد اجرایی شدن برجام دستاورد و توان دیگری ندارد غیر از این میتینگ‎های سیاسی که خلاف قانون است که معاون‎های سیاسی استانداری‎ها در کشور از بیت‎المال سوءاستفاده می‎کنند و حتی شوراهای روستایی را هم در آنجا جمع می‎کنند و یک امر غیرواقعی را به عنوان یک واقعیت نشان دهد.

پژمان‌فر با اشاره به ادعای دولتمردان مبنی بر  برداشته شدن تحریم‎ها و حل مشکلات اقتصادی و بانکی بعد از برجام ادامه داد: اگر درخت سیب و گلابی هم در برجام وجود داشت الان باید ثمر می‎داد و رسیده می‎شد اما تنها توانمندی‎ها و دستاورد دولت در برجام همین یک هواپیما بود که هیئت دولت، تمامی قوا و ظرفیت خودش را در فرودگاه جمع کرد تا از آن رونمایی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: علت اینکه امروز مسئولین ما هنوز هم از برجام دفاع می‎کنند معنایش این است که بار این ظلم و مشکلات و  حق کشی‎هایی را که در کشور ما شده به دوش خود می‎کشند و امریکایی‎ها را تبرئه می‎کنند اما الان آقای روحانی فرصت دارد تا همچون آقای ظریف که در کمیسیون امنیت ملی اعتراف کرد و صادقانه گفت که اشتباه کردیم به امریکایی‎ها اعتماد کردیم، صادقانه به مردم بگوید که اشتباه کرده است.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۰:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
اما تنها توانمندی‎ها و دستاورد دولت در برجام همین یک هواپیما بود که هیئت دولت، تمامی قوا و ظرفیت خودش را در فرودگاه جمع کرد تا از آن رونمایی کنند.
یک هوا پیمای مرجوعی آن هم خریدار نخواسته است واقعا جای تاسف دارد