مدیر شبکه بهداشت و درمان نیر خبر داد:

پیشرفت فیزیکی90 درصدی بخش اورژانس مرکز درمان بستر نیر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه سلامت،از پیشرفت فیزیکی90 درصدی بخش اورژانس مرکز درمان بستر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۱۲۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز،دکتر مجید محمدغریبانی در گفت و گو با خبرنگاران، اجرای طرح تحول سلامت را یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم در عرصه بهداشت و درمان دانست که موجب افزایش میزان رضایتمندی مردم از دستاوردهای آن شده است.

او گفت: از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت اعتماد مردم به مراکز درمانی دولتی و بیمارستان ها افزایش یافته و این موضوع بیانگر رضایتمندی مردم از اجرای این طرح است.

وی اظهار کرد: مردم شایسته بهترین ها هستند و مجموعه شبکه بهداشت و درمان تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گرفته تا با بهسازی فضاهای فیزیکی ، تامین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب ، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین 200 تا 250 نفر برای دریافت خدمات پزشکی به درمان بستر نیر مراجعه می کنند.

وی تشریح کرد: 145 نیروی انسانی از بهورز تا پزشک متخصص در مراکز بهداشت و درمان شهرستان نیر فعالیت می کنند و سه مرکز بهداشت شهری و یک مرکز بهداشت روستایی ، 29 خانه بهداشت و یک مرکز درمان بستر دایر بوده و یک دستگاه دیالیز هم برای خدمات دهی به بیماران دیالیز افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر همچنین از پیشرفت فیزیکی90 درصدی بخش اورژانس مرکز درمان بستر این شهرستان خبر داد.

او گفت: برای ارتقای سلامتی و بهداشت شهروندان بخش اورژانس مرکز درمان بستر با خرید برخی تجهیزات راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: این ساختمان در زمینی با زیربنای 350 مترمربع در حال احداث است و تاکنون سه میلیارد ریال صرف احداث آن شده و دو میلیارد ریال نیز در سال جاری اختصاص یافته است.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان نیر با اعلام اینکه هدف نهایی نظام سلامت ارتقای شاخص های تندرستی جامعه و برقراری کامل مولفه های سلامتی افراد است ضرورت اینکار را کار و تلاش شبانه روزی و علمی در کنار بهره گیری از توان نیروهای شایسته و خلاق و بها دادن به جوانان در کنار استفاده از تجربیات مختلف مدیریتی دانست.

ارسال نظرات