رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان :

ارسال 109 اثر برتراستانی پرسش مهر به دبیرخانه کشوری

109 اثر برتر استانی در 12 رشته به دبیرخانه کشوری مسابقات پرسش مهر ارسال شده است.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۱۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان گفت: سوال پرسش مهر سال جاری تحت عنوان « خشونت از کجا نشأت می گیرد ؟، چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟ ، چگونه در برابر خشونت باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشور و جامعه ای ، دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم ؟ و چگونه می توانیم جامعه ، منطقه و جهانمان را از خشونت برهانیم؟» مطرح شد.

مریم شعبانی با بیان اینکه" پرسش مهر، یک جریان سازی فرهنگی است و حضور اولیا، فرهنگیان و دانش آموزان در پاسخ به این سؤال جایگاه و حساسیت این امر را بیش از پیش نشان می دهد"افزود: در این دوره از اجرای پرسش مهر 19 هزار و 534 نفر دانش آموز و تعداد 1694فرهنگی در بخش مسابقاتی مرحله آموزشگاهی حضور داشته اند.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در اجرای این دوره از پرسش مهر تعداد 24535 نفر از اولیا در طرح هر خانواده یک پاسخ به سؤال رئیس جمهور محترم پاسخ داده اند که این برگه ها به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

رییس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش زنجان گفت:آثار منتخب مدارس پس از ارزیابی در مرحله منطقه ای در قالب سهمیه به دبیرخانه استانی ارسال شده اند که مجموع آثار دریافتی تعداد 1125 اثر منتخب در 12 رشته می باشد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: داوری آثار در مرحله استانی پایان یافته و فرایند تکمیل اطلاعات افراد برگزیده جهت ارسال مناسب آثار به دبیرخانه کشوری در حال انجام است که تعداد 109 اثر برتر در 12 رشته انتخاب شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: امسال نیز به فضل الهی بتوانیم با کسب رتبه های برتر ،جایگاه شایسته ای برای استان زنجان رقم بزنیم همانطور که طی 3 سال گذشته استان زنجان رتبه اول کشوری را در پرسش مهر کسب کرده است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: پرسش مهر ریاست جمهوری هفدهمین سال خود را سپری می کند و همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری سؤال این دوره توسط جناب آقای دکتر حسن روحانی با موضوع خشونت مطرح شد که با مشارکت همکاران فرهنگی ، دانش آموزان و اولیای محترم ، همراه بود.

ارسال نظرات