اکران رایگان « یتیم خانه ایران » در سینما هجرت برای اصحاب رسانه البرز

« یتیم خانه ایران» حکایتی از مظلومیت و کشتار مظلومانه ملت ایران، سال های قحطی و بیماری برای اصحاب رسانه با همت بسیج رسانه استان و حوزه هنری رایگان اکران شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۹۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرج، طبق برنامه ریزی سازمان بسیج رسانه استان و حوزه هنری، یکی از جدیدترین آثار سینمایی کشورمان با عنوان یتیم خانه ایران برای اصحاب رسانه و خانواده آنان اکران شد.
 
اکران رایگان « یتیم خانه ایران » در سینما هجرت برای اصحاب رسانه البرز

شامگاه روز گذشته، جمع کثیری از اصحاب رسانه استان به همراه خانواده هایشان پای یکی از آثار سینمایی ابوالقاسم طالبی نویسنده و کارگردان یتیم خانه ایران نشستند.
 
روایت ظلم و حقارتی که در سال های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ به مردم ایران روا داشته شد و طی آن کشتاری عظیم تر از کشتار حمله مغول روی داد.
 
این فیلم سینمایی در بخش اصلی خود از روزنامه رعد، منورالفکران و حکایت جوان خبرنگاری که جان خود را فدای مردم می کند، سخن می گوید و این تناسب اصلی فیلم با اصحاب رسانه و رسالت آنان محسوب می شود.
 
ابوالقاسم طالبی، کارگردان یتیم خانه ایران، روایتی را بیان می کند که به واقع تزویر خائنانه استکبار را نشان می دهد و از دیگر سو نگاه و تاملی دارد به اهمیت حمایت رهبرانی چون شیخ فضل الله نوری، رئیس مشروطیت ایران.


ارسال نظرات
پر بیننده ها