راه اندازی رادیو نمای اردبیل

پخش آزمایشی رادیو تصویری یا رادیو نمای اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۳۲۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اردبیل، مدیر کل مرکز با اعلام این خبر گفت: به همت همکاران فنی مرکز، رادیو تصویری صدای استانی بررویTS2راه اندازی شده و مردم عزیز استان اردبیل از این پس می توانند از طریق مبدل های دیجیتال، برنامه های رادیوئی را بصورت مصور(تصویری) از تلویزیون بشنوند.
 
عبدالله مددی افزود: برای دریافت تصاویر رادیو نمای اردبیل، لازم است مخاطبان گرامی که دارای دستگاه مبدل دیجیتال(ستاباکس) هستند و یا تلویزیون دیجیتال دارند یک بار دیگر کانال یابی و جستجوی مجدد نمایند.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، پخش تصاویر گرافیکی و عکس های متناسب با برنامه های رادیوئی- معرفی راه های ارتباط مخاطبان رادیو با برنامه ها و بخش های مختلف اعم از شماره پیامک – شماره تلفن های ارتباطات مردمی- آدرس وب سایت مرکز و...را از قابلیت های دیگر رادیو نما دانست و ابراز امیدواری کرد ایجاد این امکان جدید بتواند موجبات رضایت و افزایش مخاطبان رادیو را فراهم نماید.
 
گفتنی است از رادیو های سراسری، رادیو ایران- جوان- قرآن و آوا نیز که تصویری شده اند در کنار رادیو نمای اردبیل در جستجوی مجدد در سیستم دیجیتال قابل دریافت و استفاده هستند.
 

ارسال نظرات