بازدید شهردار زنجان به همراه مدیران شهرداری از وضعیت گرمخانه و خانه بوران

شهردار زنجان به همراه معاونین اداری مالی، عمرانی، معماری و شهرسازی، شهردار منطقه یک و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز از گرمخانه و خانه بوران زنجان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۰۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در بازدید از وضعیت گرمخانه و خانه بوران، تقسیم مسئولیت به معاون عمرانی و معاون خدمات شهری خواستار تسریع در عملیات اجرایی محوطه و ورودی پروژه شد.

حبیب یگانه با بیان اینکه فضای سبز و محوطه سازی این پروژه توسط معاونت خدمات شهری انجام شود، افزود: معاونت عمرانی نیز مسئول کارهای عمرانی در ورودی و محوطه پروژه باشد.

وی همچنین خواستار تسریع فعالیتها و تحویل همه اقدامات مورد نیاز برای 10 بهمن ماه سال جاری شد و افزود: احداث فضای سبز، درختکاری، آسفالت محوطه، استقرار نیمکت در محوطه، تابلوهای ورودی، روشنایی محوطه و ورودی و اصلاح دوربرگردان برای خودروهای ورودی در دستور کار قرار گیرد.

شهردار زنجان در ادامه خواستار اصلاحاتی با تشکیل کمیته ویژه برای طراحی این منطقه شد و تاکید کرد: با تشکیل این کمیته نسبت به بررسی کارشناسی استقرار کاربریها و افزایش خوانایی و جذابیت‌های بصری سایت اقدام شود.

وی با بیان اینکه این منطقه تبدیل به بزرگ‌ترین پارک شهر زنجان خواهد شد، افزود: مساحت 130 هکتاری در این منطقه و زاویه و شرایط دید مناسب به شهر موجب ایجاد یک ظرفیت مهم گردشگری و تفریحی برای این منطقه شده است.

یگانه خواستار افزایش جذابیت‌های بصری در پیشانی این منطقه رو به شهر زنجان شد و خاطرنشان کرد: طراحی این مجموعه باید با کم ترین نقص و با پیش بینی همه شرایط و نیازهای آتی صورت گیرد.

شهردار زنجان استقرار کاربری‌های جاذب در پیشانی این طرح و منطقه را خواستار شد و تاکید کرد: کاربری‌هایی که دارای دعوت کنندگی به سایت باشند در نقاط هدف طرح، جانمایی شوند تا جذابیت و جذب شوندگی در منطقه افزایش یابد.

وی تعریف محور پیاده راه برای کل سایت را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مسیرهایی به شکل طولی و عرضی در سایت جانمایی شود که مراجعه کنندگان در این مسیرها به کاربری‌های مورد نیاز خود دسترسی یابند.

یگانه خاطرنشان کرد: همه نیازهای آتی منطقه امروز باید در تهیه طرح دیده شود و همچنین تامین روشنایی، تامین آب شرب و بررسی شرایط گاز طبیعی در منطقه با دستگاه‌های خدمات رسان مورد بررسی و مکاتبه اداری صورت گیرد.

گفتنی است، در این بازدید معاونین اداری مالی، عمرانی، معماری و شهرسازی، شهردار منطقه یک و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز و دیگر مدیران حضور داشتند.

ارسال نظرات