موسوی لارگانی :

مخالفت برای انتشار جزییات وام مدیران بانک‌ها تکرار مخالفت برای شفاف سازی حقوق‌های نجومی است

سید ناصر موسوی لارگانی گفت: در موضوع حقوق‌های نجومی شاهد بودیم که برخی از همکاران در مجلس نسبت به شفاف سازی این موضوع مخالفت‌هایی داشتند و امروز شاهد تکرار این مسئله درباره شفافیت وام‌های مدیران بانک‌ها هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۴۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حذف تبصره 2 ماده 35 لایحه برنامه ششم توسعه مبنی بر انتشار جزییات وام مدیران بانک ها در پایگاه اطلاع رسانی همان بانک اظهار داشت: معتقدم در تمامی زمینه ها هر چه برنامه ها شفاف تر باشد اعتماد مردم نسبت به نظام و مسئولین بیشتر می شود و هر چه از شفافیت فاصله بگیریم و بخواهیم به نحوی برنامه ریزی کنیم که مانع از شفافیت هایی که مردم باید از آن اطلاع داشته باشند شویم زمینه بی اعتمادی  ایجاد می شود.

 

لارگانی با اشاره به برخی مخالفت ها در مجلس پیرامون حقوق های نجومی، تصریح کرد: در موضوع حقوق های نجومی نیز شاهد بودیم که برخی از همکاران در مجلس نسبت به شفاف سازی این موضوع مخالفت هایی داشتند و امروز شاهد تکرار این مسئله درباره شفافیت وام های مدیران بانک ها هستیم.

 

به زعم نماینده مردم فلاورجان حذف تبصره دو ماده 35 لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس اقدام درستی نبود.

 

وی با تاکید براینکه باید با آراء خود بر ماندن این تبصره اقدام می کردیم، تاکید کرد: به طور مثال اینکه مدیری بخواهد مانند مردم عادی یک بار از وام مسکن استفاده کند امری بلامانع است چرا که مردم نیز می توانند یک بار از وام مسکن استفاده کنند اما این که بخواهیم مکررا از این امکانات استفاده کنیم و در قبال آن برای شفاف سازی وام ها و مزایا مخالفت کنیم امری نادرست است.

 

به گفته موسوی لارگانی جلوگیری از هر گونه شفاف سازی پیرامون جزییات وام مدیران بانک ها در پایگاه اطلاع رسانی همان بانک شائبه رانت را در این زمینه به وجود می آورد.

ارسال نظرات