جنایت 28 دی 65هیچگاه از ذهن مردم سنندج پاك نخواهد شد

کد خبر: ۸۸۰۸۷۷۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرا رسیدن 28 دی ما ه سالروز بمباران شهر سنندج توسط بمب افکنهای رژیم بعثی ، شهردار و جمعی از اعضاء شورای شهر به دیدار خانواده شهید زمان پرور یکی از شهدای این حادثه دردناک رفتند.
 
 
شهردار سنندج اظهار داشت : درطول هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران رنجها و مشقتهای زیادی را تحمل کرد ند ولی با توکل به خداوند متعال و رشادتهای دلیر مردان وجوانان این مرز و بوم توانستند در جبهه های حق علیه باطل پیروز شوند.
 
 
منوچهر فخری بیان کرد : مردم متدین استان کردستان همواره پیشقراول ولایت مداری بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و دل ازآب و خاک خود دفاع کردند.
وی گفت : اکنون در سایه رشادتهای دلاورمردان و رزمندگان و همچنین به برکت خون شهیدان امنیت لازم در کشور ما برقرار است.
 
 
فخری با بیان اینکه جنایتهای رژیم بعثی در روز 28 دی ماه هیچ گاه از اذهان مردم این شهر پاک نخواهد شد گفت : روز 28 دی ماه سال 65 روزی بسیار درد ناک در تاریخ سنندج است.
 
 
وی افزود: در روز 28 دی ماه بیش از 220 نفر از مردم بی دفاع این شهربر اثر بمباران هوایی جان خود را از دست داند و این حادثه برگی دیگر به جنایتهای رژیم بعثی افزود.
 
 
شهردار سنندج عنوان کرد: اکنون تمامی مسولان و مردم ما باید قدران خانواده شهدا باشیم و دیدار با خانواده معظم شهدا جز افتخارات تمامی مسولان است.
 
 
فخری گفت: امیدواریم با خدمات رسانی شایسته به شهروندان در راستای توسعه و آبادانی شهر گامهای اساسی برداریم و رهروان خوبی برای شهدا باشیم.
 
ارسال نظرات