مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل؛

39 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است

مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 39 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۱۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، عدیل سروی در نشست با فرماندار خلخال در جلسه بررسی مشکلات کشاورزی شهرستان خلخال گفت: 39 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی و 40 درصد از درآمد تولیدات ناخالص استان از بخش کشاورزی است.
 
وی با تقدیر از فرماندار خلخال و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در جهت پیگیری امورات کشاورزی شهرستان خلخال گفت:برنامه های خوبی در شهرستان خلخال پیش بینی و در حال اجراست که با اتمام این طرح های مطالعاتی در حوزه تغییر الگوی کشت و مطالعات در زمینه دام سبک و سنگین کشاورزی و دامداری شهرستان خلخال متحول خواهد شد.
 
سروی گفت: در سال 1395 بالغ بر 520 میلیارد تومان برآورد خسارت بارش ها وتگرگ در استان بوده که باید باآموزش و ا طلاع رسانی و آگاه سازی روستائیان از شرایط های ناپایدار جوی در کاهش خسارات به این قشر تلاش کرد.
 
سروی گفت: برای مکانیزاسیون در سطح استان برای کشاورزان محترم هیچ مشکلی وجودندارد و با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی و معرفی نامه های لازم می توانند تسهیلات لازم در خصوص مکانیزاسیون کشاورزی را دریافت نمایند.
 
سروی گفت: در مرکز استان و شهرستان های تابعه امسال بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده شده است که قبلا برای پرداخت تسهیلات مشکل داشتیم ولی با پیگیری های انجام شده و ایجاد خط اعتباری جدید در جهاد کشاورزی استان این مشکل حل شده است.
ارسال نظرات