نشست هیئت رئیسه هشتمین کنگره بین‌الملی «سلامت در حوادث و بلایا» برگزار شد

سومین نشست هیئت رئیسه هشتمین کنگره بین‌الملی «سلامت در حوادث و بلایا» با حضور مسئولان امر صبح امروز در بیمارستان بقیه الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۳۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سومین نشست هیئت رئیسه هشتمین کنگره بین‌الملی «سلامت در حوادث و بلایا» صبح امروز با حضور عرب خردمند، رئیس کنگره سلامت در حوادث و بلایا؛ حمیدرضا خانکه، دبیر علمی کنگره؛ محمد رئیس‌زاده، دبیر اجرایی کنگره؛ عراقی‌زاده، رئیس اداره بهداشت و درمان کل نیروهای مسلح؛ عیسی مالمیر، رئیس دبیرخانه اجرایی در بیمارستان بقیه الله(عج) برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد رئیس زاده، به تقدیر از همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پرداخت همچنین همکاران دکتر خانکه درباره اقدامات اجرایی در زمینه کنگره مطالبی را بیان کردند.

سپس حمیدرضا خانکه، درباره اقدامات علمی و ارتقاء سطح علمی کنگره توضیحاتی را بیان کرد.

در ادامه هر یک از حضار درباره برگزاری بهتر کنگره پیشنهاداتی را مطرح کردند که مهمترین مصوبه این نشست تاکید بر همکاری و هماهنگی میان بخشی با سازمانهای ذی ربط به منظور ایجاد هم افزایی و استفاده حداکثری از توانمندی هر یک از سازمانها بود.

همچنین مقرر شد که رؤسای سازمان‌های مربوطه و نخبگان این حوزه به ویژه وزرای کشور، وزارت بهداشت، کمیسیون اجتماعی و عمران مجلس جلسه هماهنگی را پیش از اجرای کنگره برگزار کنند

لازم به ذکر است که هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا در تاریخ دوم تا چهارم اردبیهشت سال 96 در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد و در این کنگره سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور نقش موثری را ایفا خواهد کرد.

 

ارسال نظرات