نقوی حسینی در واکنش به فشارها به برنامه "ثریا" در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان نمی خواهند صدای منتقدین شنیده شود

نقوی حسینی گفت: مسئولان حاضر نیستند صدای منتقدین شنیده شود این روش خوبی نیست به هر حال دولت که مدعی حقوق مدنی و جامعه آزاد اطلاع رسانی است نباید اینگونه برخورد کند.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۲۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از فشارها برای ممانعت از پخش برنامه "ثریا" گفت: رسانه ملی متعلق به همه ملت ایران است و باید مردم را در جریان آخرین تحولات قرار داده و رخدادها را هم به صورت واقعی و آنچه که واقع شده اطلاع رسانی کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در غیر این صورت مردم به رسانه های دیگر و مراکز خبررسانی غیر خودی پناه می برند. اجرای برنامه های چالشی به درک مردم نسبت به مسائل روز کمک می کند. برنامه "ثریا" از جمله برنامه های چالشی انتقادی است که همه طرف ها می توانند اظهار نظر کنند دیدگاه های خود را مطرح کرده و نظرشان را بگویند ولی متاسفانه ظاهرا دولتی ها اعتقادی به انتقاد و نقد و بررسی ندارند و فقط می خواهند یک طرفه حرف هایشان را بزنند و دیگران فقط گوش دهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولان حاضر نیستند صدای منتقدین شنیده شود این روش خوبی نیست به هر حال دولت که مدعی حقوق مدنی و جامعه آزاد اطلاع رسانی است نباید اینگونه برخورد کند. اخیرا رئیس جمهور در مورد حقوق شهروندی صحبت کردند لااقل همین را رعایت کنند این حق مردم است که مسائل را بدانند و هیچ منبعی امن تر از صدا و سیما برای این اطلاع رسانی نیست.

وی گفت: اجازه دهیم که صدا و سیما اطلاع رسانی خود را به خوبی انجام دهد و بی جهت به رسانه ملی فشار نیاوریم و محدودیت ایجاد نکنیم تهدید نکنیم محدودیت مالی درست نکنیم تا صدا و سیما بتواند به وظیفه خود عمل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار