پورمختار در واکنش به اظهارات ابتکار مبنی بر تاثیر برجام در کاهش آلاینده ها در گفتگو با «بسیج»:

دفاع ابتکار مضحک است

پورمختار گفت: مسئولان نباید از برجام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای دفاع از کارهای خود استفاده کنند خانم ابتکار این جمله را برای خندیدن مردم گفته است که مردم بشنوند و بخندند.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۳۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

محمد علی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات جدید خانم ابتکار مبنی بر اینکه" برجام در راستای کاهش آلایندگی ها موثر بوده است" گفت: خانم ابتکار این جمله را برای خندیدن مردم گفته است که مردم بشنوند و بخندند.

وی افزود: آلودگی هوای کلانشهر ها از جمله تهران در طول این مدت تشدید شده و ما تعداد روزهای بیشتری شاهد آلودگی هوا هستیم. مسئولان نباید از برجام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای دفاع از کارهای خود استفاده کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برجام دستاورد آنچنانی نداشته که بخواهیم بحث آب و هوایی را مطرح کنیم، موضوع آلایندگی ها اصلاً موضوع برجام نبوده و ما سرمایه گذاری و اقدامی از جانب کشورهای خارجی که بخواهد حاصل برجام نباشد ندیدیم.

پورمختار ابراز داشت: تا انتخابات ریاست جمهوری از این صحبت ها زیاد خواهیم شنید به هر کیفیت برجام تنها اقدام دولت یازدهم در طول این سه سال بوده و طبیعی است که با تمام وجود از آن دفاع کنند. اگر فردا باران هم ببارد می گویند حاصل برجام است!

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس در پایان با اشاره به تولید خودروهای زیاد و با آلایندگی بالا عنوان کرد: تولید خودروها با آلایندگی بالا در افزایش آلاینده های هوا بسیار موثر بوده و وزارت صنعت و معدن نیز در این رابطه اقدامی نکرده است.

ارسال نظرات