در گفت‌و گو با بسیج بیان شد:

کار فرهنگی بهترین راه برای مقابله با تهدیدات دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله سهیلی مقدم گفت: اجرای کار فرهنگی در دستگاه‌ها همچون فرهنگسازی نمازجماعت ، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب ، برگزاری مناسبت‌های مختلف و همچنین ترویج فرهنگ مصرف راه مقابله با تهدیدات دشمن است.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۵۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول ارزیابی و عملکرد فرهنگی وزارت نیرو در حاشیه سفر به شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دشمن در تلاش است از طریق فضاهای مجازی، ماهواره و غیره بنیان خانواده و جامعه را هدف گیرد و موجب فروپاشی آن شود پس یکی از وظایف مسئولین فرهنگی دستگاه‌ها هوشیار سازی جامعه هدف خود و عموم مردم هستند.

وی عملکرد صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری را خوب عنوان کرد و افزود: با وجود این تلاش‌ها انتظار بیشتر از مسئولان فرهنگی  داریم و خواستار آن هستیم که مسئولان فرهنگی در ایفای نقش و رسالت خود در مجموعه بیشتر از گذشته اهتمام ورزند.

این مسئول با اشاره به 8 هزار شبکه ماهواره ای گفت: از این میزان 2 هزار مورد به زبان فارسی است که ما باید برای مقابله با این چنین هجمه های دشمن قدم برداریم.

سهیلی مقدم برگزاری همایش‌ها را راهی برای پیشگیری و آگاه سازی عنوان کرد و بیان داشت: باید بدانیم که در مسائل فرهنگی نباید انتظار داشته باشیم تا در همان لحظه نتیجه کار را مشاهده کنیم چرا که نتیجه کار فرهنگی در دراز مدت مشخص می‌‎شود.

ارسال نظرات