خبرهای داغ:
توقف تراکتورسازی در خانه؛

تراکتورسازی تبریز برابر صنعت نفت آبادان به تساوی رسید

از هفته هفدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 15:00 تراکتورسازی تبريز در ورزشگاه یادگار امام این کلانشهر میزبان صنعت نفت آبادان بود که در پایان با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۹۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، تیم تراکتورسازی در شرایطی از حریف آبادانی خود میزبانی می کرد که به دنبال برد سخت خود در هفته گذشته، انتظار می رفت در این بازی خانگی کار سختی پیش رو نداشته باشد.

صنعت نفت آبادان نیز برای رسیدن به نیمه بالایی جدول، تلاش می کرد با دست پر تبریز را ترک کند.

بازی از سوی بازیکنان تراکتورسازی تبریز بهتر آغاز شد و آن ها توانستند در دقیقه 7 بازی و روی حرکت انفرادی و شوت محمد ابراهیمی به گل برسند.

در ادامه این بازیکنان صنعت نفت آبادان بود که برای جبران گل خورده پیش کشیدند ولی نتواستند گلی به ثمر برسانند تا نیمه نخست با نتیجه 1 بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

نیمه دوم از سوی میهمان بهتر آغاز شد و آن ها پس از چند حمله ناکام، سرانجام در دقیقه 60 با گلزنی نیک نفس کار را به تساوی کشاندند.

یک دقیقه از گل تساوی بازیکنان فیروز کریمی در تیم صنعت نفت آبادان نگذشته بود که امید عالیشاه روی پاس گل ابراهیمی توپ را به تور رساند تا نتیجه 2 بر 1 شود.

در ادامه باز این بازیکنان تیم میهمان بودند که روی یک ضربه کاشته و ضربه سر علی عبدالله زاده کار را به تساوی 2 بر 2 کشاندند.

در نهایت این بازی با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید تا تراکتورسازی با 34 امتیاز، همچنان تیم دوم جدول باقی بماند.

صنعت نفت آبادان نیز با 20 امتیاز به طور موقت در رده دهم جدول جای گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها