برگزاری سمینار منطقه ای دوپینگ و آنتی دوپینگ بدنسازی در یاسوج

رئیس هئیت بدنسازی وپرورش اندام استان از برگزاری سمینار دوپینگ آنتی دوپینگ و طراحی تمرین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۷۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
رئیس هئیت بدنسازی استان گفت: سمینار منطقه ای دوپینگ و آنتی دوپینگ و برگزاری سمینار دوپینگ و آنتی دوپینگ در یاسوجطراحی تمرین با حضورناصر امیری مدرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در یاسوج در حال برگزاری است .
آیت ارجمند افزود: این کلاس طی امروز و فردا با حضور 140 نفر از مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی از استان های فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد به صورت تئوری در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده است .
وی با بیان اینکه این سمینار برای اولین بار است که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است گفت: در این کلاس مباحث دوپینگ،  عوارض جانبی مصرف خودسرانه ی مکمل ها ی غذایی و ورزشی و  تغذیه ورزشکاران در حین تمرینات با وزنه تدریس و شرکت کنندگان با آخرین مباحث روز دنیا در این رشته آشنا می شوند.
ارجمند در پایان از برگزاری کلاس بازآموزی رشته بدنسازی طی روزهای 27 و 28 بهمن ماه در شهر یاسوج خبر داد و از علاقمندان به شرکت در این کلاس خواست برای نام نویسی به دفاتر این هئیت در شهرستان ها و مرکز استان مراجعه کنند.
در حال حاضر 100 مربی بدنسازی،30 داور و بیش از 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته بدنسازی و پرورش اندام در دو بخش بانوان و آقایان در استان کهگیلویه وبویراحمد مشغول فعالیت هستند.
ارسال نظرات