خبرهای داغ:

تجلیل از خادمین اربعین حسینی شهرستان دزفول

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی شهرستان دزفول با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۸۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی شهرستان دزفول با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

این مراسم ابتدا با خوش آمد گویی و سخنرانی امام جمعه دزفول آغاز گردید.

حجت الاسلام قاضی گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی هرسال با همت ممجموعه های مردمی و مسولین بهتر از قبل اجرامی شود. باید در طول سال برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت گیرد تا شاهد بهترین کیفیت در پذیرایی باشیم و نباید دقیقه ۹۰ اقدام شود. بلکه این حرکت عظیم باید در طول سال زنده بماند و در اربعین به اوج خود برسد.

وی به ارائه گزارشی از خدمات و پذیرایی های انجام شده توسط موکب ستاد اربعین حسینی شهرستان دزفول پرداخته و برآوررد ریالی خدمات انجام شده را بیش از ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد.

آصفی فرماندار دزفول این موکب را نشان افتخار دیگری بر سینه مردم، روحانیون و مسئولین دانست و گفت: مردم دزفول به عشق اباعبدالله، با وجود تنگناهای مالی هرچه داشتند برای زائرین اربعین حسینی بخشیدند.

حجت الاسلام محمدزاده مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان به ارزش خدمت گزاری به زائرین حسینی در آیات و روایات اشاره کرد و همچنین با اشاره به مدافعان حرم گفت: جوانان ما نگذاشتند زینب س یک بار دیگر به اسیری برود.

در ادامه حاج غلامعلی رسالتی مداح اهل بیت به مدیحه سرایی در باب خدمت رسانی به زایرین حسینی و انفاق در این راه پرداخت.

رحیمی مدیر کل صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: دزفول در تقدیر از خادمین اربعین حسینی هم مثل سایر عرصه ها پیشتاز بود. و حویزاوی مدیرکل حج و زیارت استان نیز موکب دزفول را اولین، شکیل ترین و بهترین موکب در مرز چزابه دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها