نماینده مردم پلدختر در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

آموزش وپرورش مشکل سیستم گرمایشی مدارس محروم را حل کند

نماینده مجلس گفت: وظیفه وزارت آموزش و پرورش است که نقیصه و مشکلات مدارس محروم مانند فقدان سیستم گرمایشی را برطرف و زمینه تحصیل را برای آنها فراهم کند.
کد خبر: ۸۸۰۹۷۹۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به فقدان سیستم گرمایشی در برخی مدارس مناطق محروم کشور اظهار داشت: متاسفانه در برخی مدارس مناطق دور افتاده و محروم کشورمان وضعیت بسیار سختی حاکم است.

وی افزود: وظیفه وزارت آموزش و پرورش است که این نقیصه و مشکل را برطرف و زمینه تحصیل و آرامش روحی و روانی را برای دانش آموزان بویژه در مناطق محروم فراهم کند تا به تحصیل بپردازند. همه سعی ما بر توجه ویژه به مناطق محروم متمرکز شده تا بتوانیم به بخش عمده ای از مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس خاطر نشان کرد: بسیاری از نخبگان کشور از همین مناطق محروم و دورافتاده هستند ، وزارت آموزش و پرورش باید وظایف خود را به درستی انجام دهد و نواقص و ایرادات در هر جایی از کشورمان باید به مسئولان اجرایی، آموزش و پرورش، مدیران استان ها و شهرستان ها گوشزد شود و اگر اصلاح نشد باید مستندات آن را به مجلس ارائه کنند تا رسیدگی های لازم صورت گیرد.

کاظمی در خاتمه تصریح کرد: در مناطق عشایری حوزه انتخابیه بنده دانش آموزان در کانکس درس می خوانند و سعی بر این است که امکانات گرمایشی برای آنها فراهم شود.


ارسال نظرات