کاروان خادمین مازندرانی راهیان نور به جنوب/ تصویری

در آستانه ایام سفر علاقمندان و زائرین مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اولین گروه خادمین مازندرانی راهیان نور در قالب یک کاروان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۱۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ظهر امروز کاروان خادمین مازندرانی راهیان نور  متشکل از خدام برادر و خواهر به منظور ارائه خدمات به زائرین سرزمین نور در خوزستان  به خرمشهر اعزام شدند.
 سید مهدی فرجی مسئول این اعزام در گفتگو با بسیج گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام سفر های کاروان های راهیان نور ماموریت داریم تا خادمینی که از ماهها قبل برای خدمت به زوار شهدا روز شماری می کردند را برای خدمتگزاری زائرین همراهی کنیم.
وی یاد آور شد: در برنامه امسال همچون ادوار گذشته کاروان خادمین چند روز زودتر از آغاز سفر های دوره ای راهیان نور، به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد  تا با آمادگی لازم برنامه های استقبال و پذیرایی از زوار سرزمین نور را انجام دهند.
 سید مهدی فرجی اظهار داشت: گرچه سفر های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی طی سال تحصیلی جاری در حال اجرا بود اما  در آستانه سال جدید سفر های راهیان نور در قالب اردوی دانش آموزی، دانشجویی و بسیج مساجد و محلات از بهمن ماه تا نیمه دوم فروردین سال آتی  به اوج خود می رسد که برای خدمات رسانی شایسته بایست اقدامات شایسته و در شان زوار سرزمین های نور را بجا آوریم.
وی بیان کرد: در اولین اعزام کاروان خادمین راهیان نور از مازندران بالغ بر 45 برادر و خواهر  هم استانی که غالبا برای اولین مرتبه ثبت نام کردند مشاهده  می شوند که در اردوگاه های مازندران در جنوب کشور مستقر و به مدت 15 روز خدمت رسانی می کنند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها