خبرهای داغ:
شکست ماشین سازی در دربی تبریز؛

گسترش فولاد تبریز، ماشین سازی را شکست داد

از هفته هفدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 15:00 گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان ماشین سازی این کلانشهر بود که در پایان با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۴۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، گسترش فولاد تبریز برای رسیدن به نیمه بالایی جدول نیاز داشت این بازی خانگی را برنده از زمین خارج شود.

ماشین سازی تبریز نیز برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای ماندن در لیگ برتر، نیاز به هر سه امتیاز این بازی داشت.

نیمه نخست از سوی دو تیم تقریبا پایاپای آغاز و ادامه پیدا کرد و نتیجه ای جز تساوی بدون گل دو تیم به دنبال نداشت.

نیمه دوم از سوی بازیکنان تیم میزبان بهتر آغاز شد و آن ها توانستند با گلزنی خالقی فر در دقیقه 59، 1 بر صفر از حریف خود پیش افتند.

در ادامه بازیکنان ماشین سازی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر دامنه حملات خود افزودند و پیام صادقیان در دقیقه 77 کار را به تساوی 1 بر 1 رساند.

در ادامه دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای بر روی دروازه های هم خلق کردند که در یکی از این موقعیت ها و در دقایق پایانی(92)، مسعود ابراهیم زاده از روی نقطه پنالتی دروازه ماشین سازی را گشود تا نتیجه 2 بر 1 به سود گسترش فولاد میزبان شود.

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد به پایان رسید تا این تیم 24 امتیازی شده و به طور موقت در رده هفتم جدول قرار گرفت.

ماشین سازی نیز با 8 امتیاز، همچنان تیم قعرنشین جدول است.

دیروز نیز در چارچوب این رقابت ها، تراکتورسازی تبریز با تساوی 2 بر 2 برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها