خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

آذری ها بیش از 78 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش شش درصدی پرداخت صدقه از سوی آذری ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: آذری ها از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 78 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۴۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین دشتی افزود: صدقه های جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: صدقه های مردمی در همان محل جمع آوری شده و برای رفع مشکلات نیازمندان آن منطقه هزینه می‌شود.

دشتی با بیان اینکه ضریب نفوذ صنادیق کوچک صدقات در استان 34 درصد است، تصریح کرد: 371 هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل وجود دارد.

وی با قدردانی از مردم نوعدوست استا، اظهار داشت: کمک‌های مردمی بازوی توانمند این نهاد در کمک به محرومان و مددجویان تحت حمایت این نهاد به حساب می آید.

دشتی بیان داشت: مردم نیکوکار استان به علت اعتقادات دینی و کمک به همنوع خود در دادن صدقه و کمک به نیازمندان پیشتاز هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در قالب صدقه و دیگر مساعدت‌ها به طور کامل صرف امور نیازمندان می شود.

وی سیستم آنی پرداخت را شیوه ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک های نقدی توسط مردم استان به کمیته امداد عنوان و بیان کرد: از طریق شماره گیری #041*1*8877* یا از طریق سامانه پیامکی ارسال عدد یک به شماره 8877 امکان پرداخت انواع کمک های نقدی همچون صدقه،زکات، کمک به مسکن نیازمندان، پرداخت نذورات، جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری، کمک به طرح اکرام ایتام، محسنین، شفاء، کوثر، طاها و تامین جهیزیه وجود دارد.

دشتی تاکید کرد: سامانه آنی پرداخت با هدف تسهیل و تسریع در روند کمک رسانی مردم و خیران راه اندازی شده که نیکوکاران می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن صدقه خود را به دست نیازمندان برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها