برگزاری کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات در یاسوج

کارگاه علمی، کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه به میزبانی شهرداری یاسوج آغاز شد و تا بعدازظهر ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۱۰۱۸۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
در این کارگاه یک روزه با شعار «اطلاع رسانی سالم و شفاف نیاز امروز» ۷۰ نفر از مدیران روابط عمومی عضو شورای اداری و شهرداری‌های ۱۷ گانه کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده‌اند.

این کارگاه با محوریت ارتباطات رسانه‌ای و خبر برگزار شده و استادانی از تهران در آن حضور دارند.
شرکت کنندگان در این کارگاه با آخرین شیوه‌های روز خبرنویسی، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها آشنا خواهند شد.
در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی حضور توسط مرکز علمی، کاربردی شهرداری یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعطا می‌شود.

روابط عمومی ها نقش خنثی کردن شایعه سازی ها دارند

 شهردار یاسوج گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نقش مهم، موثر و تعیین کننده ای در خنثی کردن بحران شایعه سازی برخی رسانه ها و سایت های محلی دارند.

محمدعلی جاوید در این برنامه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده اداره‌ها و امین مدیران اجرایی می‌توانند با اطلاع رسانی شفاف، روشن و دقیق فضای مسموم و جهت گیری‌های نادرست حاکم بر برخی رسانه‌های استان را خنثی کنند.

وی گفت: بسیاری از اخبار منتشره در برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با واقعیت‌های موجود متفاوت بوده و فاصله زیادی دارد.
شهردار یاسوج افزود: رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد نباید برای جذب مخاطبان هر خبر یا مطلبی را انعکاس دهند زیرا این امر سبب سلب اعتماد عمومی و ناامیدی مردم می‌شود.
جاوید بیان کرد: تجزیه و تحلیل‌های ناصحیح برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شهرداری یاسوج و مقایسه آن با شهرداری‌های شهر‌های برخوردار کشور منجر به افزایش بی رویه توقعات و انتظارات مردم از شهرداری یاسوج شده است.
وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از اخبار برخی رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با جبهه گیری‌های غیرمنصفانه و جانبدارانه همراه است به طوری که چنانچه مدیری قصد خدمت رسانی صادقانه و خالصانه داشته باشد عده‌ای از خبرنگاران با تاختن و تخریب انگیزه خدمت را از او می‌گیرند.
جاوید ابراز داشت: رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد در کنار نقد منصفانه به بیان واقعیت‌ها و نقاط ضعف مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استان از جمله شهرداری یاسوج نیز بپردازند.
به گزارش کبنا، در این نشست فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات