ضرورت حفظ منابع طبیعی و جنگل ها برای آیندگان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمدحفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها را برای آیندگان لازم دانست و گفت: توسعه استان باید با حفظ منابع طبیعی لحاظ شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۶۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در دیدار با مسؤولان منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان و مسؤولان منابع طبیعی استان اظهار کرد: اقدامات خوبی برای جلوگیری از تصرفات توسط سودجویان و تخریب کنندگان منابع طبیعی صورت می‌گیرد که نتیجه زحمات کارکنان این اداره‌کل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقاومت مسؤولان منابع طبیعی در مقابل فشارها برای جلوگیری از تصرف و تخریب عرصه‌های منابع طبیعی قابل تقدیر است، تصریح کرد: در راستای حفظ منابع طبیعی باید گام‌های اصولی برداشته شود.

ملک‌حسینی تصریح کرد: فشارها در بسیاری از مناطق زیاد است که باید برای حفظ منابع طبیعی تلاش‌ها بیشتر شده و مقاومت کنید.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات باید توسط منابع طبیعی رصد شود، خاطرنشان کرد: باید با قوت و قدرت جلوی تخلفات را گرفت.

این استاد حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید فرهنگ‌سازی شود تا مردم استفاده بهینه‌ای از منابع طبیعی و جنگل‌ها داشته باشند، افزود: در این میان نباید حقی از مردم ضایع شود و تبعیض صورت گیرد.

ملک‌حسینی با تأکید بر اینکه روند واگذاری‌ها باید معقول باشد، افزود: ما نیز صحبت‌های مردم را با دقت می‌شنویم و اگر جایی تبعیض صورت گرفته باشد تذکرات لازم را می‌دهیم.

وی حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها را برای آیندگان لازم دانست و گفت: توسعه استان باید با حفظ منابع طبیعی لحاظ شود.

ارسال نظرات