احداث شعبه ای از بانک کشاورزی در بوستان باشت در آینده نزدیک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بحث بانک و خودپردازهای روستاهایی مثل روستای بوستان باشت که روی نقطه ترانزیتی قرار گرفته حل شود و این مشکل را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۹۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان ومدیران کل استانی در بخش بوستان این شهرستان برگزار شد.

سید موسی خادمی در این جلسه گفت: در این بازدید ها مسئولین باید خدمات انجام شده را مطرح کنند؛ این خدمات، خدمات افراد نیست بلکه خدمات دولت و نظام اسلامی است.

وی گفت: مسئولین باید کارهایی را که انجام میدهند به اطلاع مردم برسانند و این کار درستی است.

استاندار بیان کرد: استان ما استان جوانی است و مشکلات زیادی دارد، کارهای انجام نشده بسیار اند ولی نسبت به ۱۰ تا ۱۵سال پیش تحولی اساسی در تمامی زمینه ها و حوزه ها داشته ایم.

خادمی افزود: باید عدالت در بین مناطق استان رعایت شود، خرابی هر نقطه و منطقه به آبادی مناطق دیگر هم سرایت میکند، مجموعه فعالیت ها باید شدت بیشتری بگیرد.

استاندار با اشاره به سخنان رئیس شورای بوستان که مشکلات این روستا را بیان کرده بود، گفت: حرف شما در خصوص احداث بانک بحث درستی است، روستایی که روی نقطه ترانزیتی قرار گرفته است باید بحث بانک و عابر بانک آن حل شود.

وی ادامه داد: وجود بانک و عابر بانک برای بخش بوستان ضروری است و حتما پیگیری میکنیم.

خادمی با اشاره به اعتراضات برخی از اهالی روستای بوستان در جلسه امروز افزود: این دیدگاه اشتباهی است که میگویند اگر کارهای ما حل نشد بگذار کارهای دیگری هم حل نشود، باید همگی همت کنیم و مشکلات را حل کنیم، سر افراز هستیم که کارهایی که انجام شده است قابل مقایسه با قبل است و امیدواریم این انتقادها فقط برای بهبود کار مردم باشد.

ارسال نظرات