معاون استاندار لرستان ؛

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق معوقه کارگران پارسیلون

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: نامه ای به امضای وزیر کشور رسیده تا ۲ میلیارد تومان علی الحساب برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان پارسیلون در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۲۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تحقق اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون وزیر کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه ۱۶۸ طرح عمرانی و اقتصادی درقالب ۶۶۶ پروژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی شده است، اظهار داشت: کارخانه پتروشیمی، کشت و صنعت، صنایع غذایی گهر ، لاستیک سازی خرم آباد و … از جمله این طرح ها بوده است.

وی افزود : تا کنون به ۴۸۸ واحد تولیدی استان تسهیلات پرداخت شده است و مبلغ این تسهیلات۵۸۰ میلیارد تومان بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان سهم اشتغال استان طی امسال را ۲۵ هزار نفر برشمرد و تصریح کرد : تا کنون برای ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده و ۶۳ درصد از تعهدات ایجاد اشتغال در استان تحقق یافته است.

غضنفری بیان کرد : قرار شد برای راه اندازی مجدد کارخانه پارسیلون یک کنسرسیوم متشکل از بانکهای سپه، ملی و صنعت و معدن تشکیل شود که با پیگیری های مرکز استان عملیات اجرایی این کنسرسیوم آغاز شده و قرار شد ظرف یک ماه کار کارشناسی در مورد کارخانه پارسیلون انجام شود.

وی به تعلل بانک ملی به عنوان یکی از سهام داران کارخانه پارسیلون برای معرفی نماینده خود به این کنسرسیوم اشاره داشت  و گفت : بانک ملی تا دو روز پیش نماینده خود را معرفی نکرده بود که با پیگیری استاندار بنا شد این بانک سریعا نماینده خود را معرفی کند.

 بنا براین گزارش، در این جلسه مصوب شد نامه ای به امضای وزیر کشور رسیده تا ۲ میلیارد تومان علی الحساب برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان پارسیلون در نظر گرفته شود.
 
انتهای خبر /ز

ارسال نظرات