بازنشستگان شایسته ترین افراد برای بهترین خدمات

کد خبر: ۸۸۱۰۴۱۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛علی شمسایی میر کانون بازنشستگان سپاه استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج با بیان اینکه بازنشستگان که شایسته ترین افراد برای بهترین خدمات هستند گفت:در استان هرمزگان بیش از 1200 نفر درسطح استان هرمز گان داریم بیش از 200 نفر در قید حیات نیستند و خانواده های آنها به عنوان مستمری بگیر در خدمت آنها هستیم.

وی افزود: برنامه های متعددی در طول سال برگزار ویژه بازنشستگان برگزارمی گردد از مهمترین برنامه ها برای باز نشسته و خانواده های انها بصورت یکبار در سال گردهمایی و یکباردیگر بصورت پوشش کامل خود بازنشته بصورت اردویی با همکاری همه رده های سپاه برگزار می گردد.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه استان هرمزگان افزود:با همکاری سازمان بازنشتگان نیرو های مسلح برنامه ضیافت در ماه مبارک رمضان برای خانواده های مستمری بگیر و همچنین سرکشی متعددی از بازنشگان و همچنین بازنشستگان که دچار بیماری شوند عیادت صورت می گیرد و برنامه های متعدد دیگری در طول سال ویژه بازنشستگان برگزار می گردد.

وی در خصوص برنامه های آتی کانون نیز افزود: در 30 دی ماه محفل انس مودت اردویی به صورت متمرکز در مجتمع گردشگری گنو در نظر گرفته شده است که با همکاری دیگر رده های سپاه برگزار می گردد.

شمسایی در خصوص برنامه های این محفل افزود:این محفل از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 16 همان روز به طول می انجامد و برنامه متعددی از جمله مسابقات ورزشی متناسب با سن آنها، مسابقات فرهنگی، پیاده ری و استفاده از استخر آب گرم گنو و برنامه های متنوع دیگر پیش بینی شده است.

وی در پایان افزود: بعد از نماز ظهر و عصر نیز به نفرات برتر هر قسمت جوایزی به رسم یاد بود تقدیم می گردد.
ارسال نظرات