حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

امریکا و انگلیس در جنایت آل سعود در یمن و بحرین شریکند

امام جمعه گرمی گفت: عربستان با کشتار 2هزار و 600 کودک و 16هزار نفر مجروح، جنایت وحشتناکی در یمن و بحرین خلق کرد که امریکا و انگلیس در این جنایت شریکند،
کد خبر: ۸۸۱۰۵۹۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دشمن تر از دشمن برای انسان نفس انسان است که مدام به کارهای بد دستور می دهد،گفت:علت اینکه جهنم 7 ورودی دارد اینست که انسان با 7اعضا گناه می کند و یکی از 8ورودی بهشت بخاطر نیت انسان است.

حجت الاسلام صفری ضمن ابراز تاسف بخاطر آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو و به وجود آمدن حادثه غم بار با خانواده قربانیان ابراز همدردی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نتیجه جنایت آل سعود در یمن طی 22ماه گذشته که همچنان هم ادامه دارد کشتار 2هزار و 600بچه و 16هزار نفر مجروح است.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه عربستان با اسلحه های پیشرفته انگلیس و امریکا جنایت وحشتناکی خلق کردند، افزود: بنا به گزارش یونیسف هرهفته هزار نفر کودک بخاطر بیماری جان خود را از دست می دهد و 2میلیون وپانصد نفرهم گرفتار سوء‌تغذیه می شوند.

وی با بیان اینکه امریکا علاوه بر بهره برداری سیاسی از جنایت آل سعود در منطقه، سالانه 20میلیارد دلار به عربستان اسلحه می فروشند، اظهار کرد: با وجود اینکه امریکا 6تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده و در جنایت یمن و بحرین شریک شدند تا اسلام ناب ومحور مقاومت را شکست دهند بحمدالله موفق نشده و با 590میلیارد دلار کسری بودجه و 20تریلیون دلار بدهی گرفتار شدند.

وی با بیان اینکه مسئولین عملکرد خود را به مردم گزارش دهند تا مردم در جریان خدماتی که به آنها صورت می گیرد قرار گیرند، گفت: علیرغم هزینه کرد و خدمات دولت به مردم، رضایت آنها جلب نمی شود و اعتماد مردم به مسئولین کم شده است.

وی بی اطلاعی مردم از کارهای انجام شده، عدم گزارش دهی مسئولین و اطلاع رسانی ضعیف را عامل این بی اعتمادی به مسئولین عنوان کرد و افزود: علت دیگر این نارضایتی خود مردم که به بعضی قوانین و مقررات آشنا نیستند و تا مشکل و خواسته ی آنها بر آورده نشد، ناراحت می شوند.

ارسال نظرات