رئیس کمیته امداد:

ساختار و روند فعالیت کمیته امداد باید در شأن انقلاب و امام راحل باشد

ساختار و روند فعالیت کمیته امداد باید در شأن انقلاب و امام راحل باشد و این امر زمانی محقق خواهد شد که محرومیت زدایی شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۱۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امداد طی سفر استانی به زنجان در جلسه شورای مدیران با اشاره به باورهای عمیق دینی و تدین اسلامی مردم زنجان اظهار کرد: تغییرات و تحولی که در کمیته امداد آغاز شده در نیمه راه قرار دارد، اما این تغییرات باید ادامه پیدا کند تا وضعیت محرومیت‌زدایی زیبنده این نهاد شود.

مهندس سید پرویز فتاح با تأکید بر اینکه ساختار و روند فعالیت کمیته امداد باید در شأن انقلاب و امام راحل باشد، افزود: این امر زمانی محقق خواهد شد که محرومیت زدایی شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از موضع نظام عمل و فعالیت می‌کند، اظهار داشت: کار کمیته امداد با یک خیریه قابل مقایسه نیست و باید مشکلات را جهادی‌وار حل کنیم، چرا که تجربه ثابت کرده فعالیت به صورت جهادی در محرومیت‌زدایی موثر بوده است.

رئیس کمیته امداد وسعت فعالیت کمیته امداد را بسیار گسترده عنوان و تصریح کرد: اگر کار در کمیته امداد به صورت خالصانه و مجاهدانه مومنانه صورت گیرد، پیشرفت کارها نیز روند خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کمیته امداد زنجان گذشته پرافتخاری در محرومیت‌زدایی دارد، افزود: البته که در روند تغییر مدیران تحولات جدیدی ایجاد می‌شود و این روال طبیعی است، چرا که در کمیته امداد نوآوری یکی از رویکردهای مهم محسوب می‌شود و این سیر تحولی در همه امور باید ادامه داشته باشد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمک رسانی به محرومان و دستگیری از نیازمندان کار بسیار شایسته و نیکی است، گفت: با این وجود هنوز نتوانسته‌ایم چهره زیبای کمیته امداد را آنطور که باید و شاید در جامعه به خوبی نمایان کنیم.

وی افزود: خوشبختانه دولت، مجلس و مردم همراهی خوبی با کمیته امداد دارند و مشکلی از این نظر وجود ندارد، که البته نیازمند این همراهی در گرو اعتمادسازی است و در واقع سرمایه این نهاد صادق بودن با مردم است.

فتاح ادامه داد: هدف کمیته امداد توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان به صورت عزتمندانه است که این تحقق این امر با کار جهادی و ارزیابی و پایش مستمر و استفاده از ظرفیت‌های موجود ممکن خواهد بود.

وی به راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق به صورت قانونی زیر نظر بانک مرکزی فعالیت دارد و هدف آن نیز جذب سپرده از سوی مردم است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه آینده کمیته امداد درخشان و امیدوار کننده است، اظهار داشت: در ادامه رویکرد تحولی باید هزینه‌ها کم شده و در قبال آن صف مسکن، ازدواج، اشتغال و خدمت‌رسانی کمتر شود.

ارسال نظرات