وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه:

احزاب در آگاه‌سازی مردم در انتخابات نقش موثری دارند

احزاب در زمینه آگاه‌سازی مردم و معرفی افراد صالح و کارآمد از نقش و اهمیت بالایی برخوردارند.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۵۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آغاز به کار دفتر حزب اعتدال و توسعه استان زنجان برگزاری انتخابات در ایران را امری تعیین کننده و مهم دانست و گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات، در سرنوشت و آینده کشور تعیین ‌کننده است و احزاب نیز در زمینه آگاه‌سازی مردم و معرفی افراد صالح و کارآمد از نقش و اهمیت بالایی برخوردارند.

محمود واعظی با تقدیر از همدلی و صمیمیت میان مدیران ارشد استان، نماینده ولی فقیه و مسئولان استان زنجان، این اتحاد و همبستگی را عامل تسریع در روند پیشرفت و توسعه استان دانست و گفت: باید این نعمت همدلی و همراهی را قدر بدانیم.

وی با اشاره به تفاوت سلائق مختلف در میان مدیران و احزاب مختلف سیاسی کشور، افزود: اگر تمامی افراد و افکار معتدل از میان تمامی احزاب مختلف دور هم جمع شوند، مشخص می شود که همگی در آنچه مربوط به اسلام، نظام و آینده کشور و مردم است با یکدیگر هم‌نظر هستند و اختلاف عمیقی با افراد تندرو تمامی گروه های سیاسی کشور از هر جریان سیاسی دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مدیران سیاسی و اجرایی در استان و کشور خواست تا بدون در نظر داشتن افکار و سلائق سیاسی خود، عامل وحدت باشند و با یکدیگر در راستای سازندگی کشور و استان متحد شوند.

واعظی بر ضرورت تعامل و مشورت تمامی احزاب سیاسی کشور با یکدیگر تاکید کرد و در خصوص فعالیت های حزب اعتدال و توسعه، گفت: اگر حزب اعتدال و توسعه در کشور وارد فضای تفرقه میان سایر احزاب شود، از خط مشی اصلی حزب جدا شده و این امر به منزله سم برای کشور است.

وی خاطر نشان کرد: اگر در کشور دموکراسی را قبول داریم و می دانیم انتخاب مسئولین برآمده از رأی و خواست مردم است، بنابراین نمی توان حزب را از مردم جدا نمود؛ زیرا حزبی که از مردم جدا باشد، نمی تواند فعالیت مناسبی در جامعه داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مردم باید پیش از ایام انتخابات با منش، اهداف و سیاست‌های احزاب مختلف کشور آشنا شوند، رسالت اصلی مدیران کشور در حال حاضر را کمک به مردم و رفع موانع و مشکلات آنان عنوان کرد و گفت: همه ما بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری وظیفه داریم نسبت به مردم روشنگری داشته باشیم و زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم آوریم.

واعظی بالاتر بودن میزان مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات گذشته نسبت به میانگین کشوری را نشان‌دهنده فهم سیاسی مردم این استان دانست و افزود: برگزاری انتخابات سالم و مشارکت باشکوه مردم در انتخابات می تواند کشور را نجات دهد.

ارسال نظرات