مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ارتقای سطح خدمات در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با افتتاح دفتر استانداردسازی

افتتاح دفتر استانداردسازی موجب ارتقای سطح خدمات در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۰۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در مراسم افتتاح دفتر استانداردسازی در اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه خدمات باید بر اساس استاندارد و بر اساس اصول و قواعد باشد، گفت: افتتاح دفتر استانداردسازی باعث ارتقای سطح خدمات در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد شد.

احمد غریوی افزود: افتتاح این دفتر پیرو تصمیمات کمیته استانداردسازی و ارتقای کالا انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به عضویت اداره کار تعاون و رفاه امور اجتماعی در کمیته استانداردسازی و ارتقای کالا متعهد و پیشرو بودن این اداره کل در این زمینه، افتتاح این دفتر انجام شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت و جایگاه اداره کار در ارائه خدمات به مردم اضافه کرد: با توجه به اینکه این اداره کل ارتباط بسیار زیادی با مردم دارد، از همین رو افتتاح دفتر استاندارد سازی ضرورت داشته است.

غریوی ادامه داد: اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی تلاش دارد تا بر اساس استانداردهای مشخص شده، خدمات ارائه شده خود را استاندارد سازی و به مردم ارائه کند.

وی با تقدیر از ابتکار اداره کل استاندارد استان زنجان در افتتاح دفاتر استانداردسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان افزود: استانداردسازی خدمات باید بر اساس استاندارد و بر اساس اصول و قواعد صورت گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه استانداردسازی در سیستم پذیرایی اداری دستگاه‌های اجرایی انجام شده است، اظهار کرد: این موضوع بسیار قابل توجه بوده و نشان از اهمیت استانداردسازی خدمات دارد.

غریوی با تاکید بر اینکه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خود را موظف به اجرای استانداردها می‌داند، بیان کرد: این اداره کل سعی کرده تا در امر اجرای استانداردها پیشرو و پیش‌گام باشد و افتتاح دفتر استاندارد سازی در این اداره نیز حاکی از این موضوع است.

وی ابراز کرد: اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان سعی دارد تا در همه بخش‌ها از جمله امور ورزش، روابط کار، تعاون استانداردسازی خدمات را مدنظر قرار دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان بیان کرد: استانداردسازی خدمات در این اداره کل باعث ارتقای سطح خدمات خواهد شد.

در ادامه مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه افتتاح دفتر استاندارد سازی در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی هفتمین افتتاح دفاتر در استان زنجان است، گفت: پیش از این دفتر استانداردسازی در دستگاه‌ها و نهادهایی چون دانشگاه زنجان، اداره صنعت معدن و تجارت زنجان، سازمان نظام مهندسی ساختمان، اتاق اصناف و دانشگاه آزاد و ... افتتاح شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف عمده افتتاح دفاتر استانداردسازی در نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان آشنایی با استاندارد است، گفت: افتتاح این دفاتر در راستای استفاده از ظرفیت استانداردها و دفاتر آن در ادارات انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان زنجان ابراز کرد: هدف از افتتاح دفاتر استانداردسازی در راستای موضوع فوق بوده و خدمات ارائه شده توسط هر دستگاه اجرایی در استان می‌تواند به صورت ملی و استاندارد انجام شود.

کارگر زاده با تاکید بر اینکه از وظایف دفاتر استانداردسازی در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان آموزش و ترویج استانداردهای ملی است، ابراز کرد: استاندارد در معنی و به زبان ساده یعنی جدا کردن خوبی از بدی‌ها و هدف از بالا بردن کیفیت نیز راضی نگاه داشتن مشتری است.

وی با تاکید بر این که حس مطالبه‌گری مردم روز به روز افزایش پیدا کرده است، افزود: اداره کل استاندارد استان زنجان بیشترین میزان واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

ارسال نظرات