مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر:

راه یابی ۶ نفر به مرحله کشوری جشنواره برترین های مساجد

مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر از راه یابی "۶ نفر از استان بوشهر به مرحله کشوری جشنواره برترین های مساجد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۱۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر عنوان کرد: "مسجد به عنوان پايگاه ارتباطي مهم در آيين اسلام اين قابليت را دارد که در هر زمان به دليل تنوع فعالیت در زمینه های مختلف به منظور تکامل و تعالي انسانها و ارتباط مستقيم با مخاطب  به روز باشد".

وی افزود: نبايد از نقش رسانه اي مسجد و ويژگي هاي منحصر به فرد آن برای تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی و مقابله با جنگ رسانه ای دنیای غرب غفلت ورزيد ، چرا که در صورت تجهیز مساجد به تمام امکانات مادي و معنوي و با به‌كارگيري تمامي امكانات فناوري روز دنيا است که می توان به راحتی در مقابل تهديدات دشمن ایستادگی کرد.

حسین قاسمی هدف از برگزاری جشنواره برترین های مساجد را، معرفی مساجد برتر دانست و گفت: "مسجد علاوه بر عهده‌دار بودن نقش روحانی و معنوی، کانون فعالیت‌های اجتماعی مسلمانان نیز به شمار می رود و ما وظیفه داریم الگوها را به جامعه معرفی کنیم".

وی یادآور شد: "جشنواره ملی مساجد که از یازده ماه پیش برای آن برنامه ریزی شده است، با حمایت سازمان بسیج مساجد و محلات و ۵۰۰ شهرستان و ۳۱ استان و با عنایت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و همه دست اندرکاران در ۶ بهمن ماه درسالن همایش های صدا و سیما  با حضور ۱۸۰ نفر ازکسانی که قرار است تقدیر شوند، برگزار خواهد شد".

حسین قاسمی افزود: " حجه الاسلام مصلح (امام جماعت مصلی دشتستان)، علی فروغی (کانون فرهنگی الغدیر دشتستان)، حسین باغداری (مسجد ولیعصر دشتی)، یوسف دریایی(خادم مسجد فاطمه الزهرا س عسلویه)، حسین دشتی(فرمانده پایگاه نمونه خاتم الانبیاء تنگستان)، مهدی حاجیانی(مسجد شهید مصطفی خمینی استان بوشهر) ۶ نفر ازمنتخبین استان بوشهر هستند که به این جشنواره معرفی شده اند".

گفتنی است این ۶نفر به مرحله کشوری راه یافته ودر ۶بهمن در جشنواره ملی مساجد در استان تهران حضور می یابند.


ارسال نظرات