فرماندار شهرستان بیله‌سوار:

برپایی نمایشگاههای عرضه محصولات فرهنگی و هنری در بیله‌سوار

در حال حاضر فروشگاهها و نمایشگاههای دائمی عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار اندک است و از این‌رو تلاش می‌کنیم تا برگزاری این نمایشگاهها را در شهرستان توسعه دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۰۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آرام حلیم در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیله‌سوار اظهار داشت: در حال حاضر فروشگاهها و نمایشگاههای دائمی عرضه محصولات کانون بسیار اندک است و از این‌رو باید این امکان را فراهم کنیم تا بخشی از محصولات را از طریق فروشگاههای کانون و بخشی را از طریق بخش فرهنگی غیردولتی عرضه کنیم.

وی افزود:در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تولید نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی داخلی و ملی بسیار مهم و ضروری است و کودکان و نوجوانان می‌توانند با خرید این نوشت افزارهای ایرانی و بومی با بزرگان، قهرمان ملی و نام آوران ایران زمین به خوبی آشنا شوند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: قیمت تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاههای دائمی و فروشگاههای عرضه این کانون کمتر از عرضه آن توسط فروشندگان بخش فرهنگی که این محصولات را به فروش می رسانند، است.

حلیم تصریح کرد: برپایی چنین نمایشگاههای فرصتی مهم برای مردم منطقه در راستای بهره‌مندی از ظرفیتهای این نمایشگاه و تهیه و تامین محصولات بوده و در کنار این امر زمینه‌ساز توسعه فعالیتهای فرهنگی کانون پررورش فکری در شهرستان بیله‌سوار می‌شود.

مصلح، مسئول نمایشگاههای عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این آئین افزود: نوشت‌افزارهای عرضه شده کاملا ساخت کشور است و یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها خرید جنس خوب و با کیفیت است که برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در این راستا بسیار مؤثر باشد.

بهنام نورافکن، مسئول نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار نیز گفت: این نمایشگاه تا پایان بهمن‌ماه در سالن کتابخانه عمومی الغدیر برگزار خواهد شد و در کنار عرضه محصولات فرهنگی و نوشت‌افزار، نمایشگاه عرضه کتاب نیز دایر است و مراجعه‌کنندگان از تخفیف 20 تا 40درصدی محصولات برخوردار خواهند بود.
ارسال نظرات