داوود گودرزی در گفت‌وگو با «بسیج»:

روحیه بسیجی موجب ناکامی دشمنان شده است/ ایستادگی "سپاه و بسیج" در مقابل اهداف شوم دشمن

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه روحیه بسیجی باعث ناکامی دشمن شده است، گفت: علت هجمه های سنگینی بر علیه سپاه و بسیج این است که این نهادها همیشه سر بزنگاه وارد عمل شده اند و مقابل دشمن ایستاده اند.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۹۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزای بسیج با اشاره به شاخصه هایی که سپاه و بسیج را از سایر ارگان ها و نهادها متمایز کرده است، گفت: ایمان به خدا، عشق به ولایت فقیه،هدف دار بودن و الگو قرار دادن زندگی ائمه معصومین(ع) و امام حسین(ع)،روحیه شهادت طلبی و جهادی و ... از جمله مواردی است که سپاه و بسیج را نسبت به سایر نهادها متمایز کرده است.
 
وی ادامه داد: سپاه و بسیج مسئولیت حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارند و در این رابطه در حد توان و حتی بیشتر از توان خود توانسته اند اقداماتی را انجام دهند و به بهترین نحو عمل کنند.
 
گودرزی تاکید کرد: نهادهای انقلابی و مردمی کشورمان مجموعه ای منفعل و خنثی نیستند و مهمترین هدفشان، ایستادگی در مقابل نیت های پلید دشمن است.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان با اشاره به اینکه روحیه بسیجی باعث ناکامی دشمن شده است خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همیشه مقابل نیات شوم دشمن ایستادگی کرده اند و به همین دلیل است که استکبار جهانی، هجمه های سنگینی را علیه این نهادهای انقلابی روانه می کند، چون این نهادها همیشه سر بزنگاه وارد عمل شده اند.
ارسال نظرات