پیام تسلیت سپاه سیدالشهدا (ع) به مناسبت شهادت آتش‌نشانان

خبرگزاری بسیج: روابط عمومی سپاه سیدالشهدا (ع) در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثارگر کشورمان در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۱۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

متن پیام تسلیت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان کشورمان به این شرح است:

"بسم رب الشهدا والصدیقین"

 

حادثه تلخ و غم انگیز آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکوی تهران که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از آتش‌نشانان شجاع و فداکار که جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند، نقطه اوج ایثارگری و شهامت است و موجب تأسف و تأثر فراوان گردید که بدون تردید ایثار و شهامت عزیزان آتش نشان در این حادثه تأسف‌بار در اذهان تاریخ و ملت شریف ایران جاودان خواهد شد.

 

بی تردید بزرگی و عظمت آتش نشان های شریفی که جان خود را برای نجات دیگر انسان ها به خطر می اندازند همیشه در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقی خواهد ماند، انسان های فداکاری که مانند همیشه در کنار هموطنان خود ماندند و با نثار جان خود معنای واقعی ایثارگری را به نمایش گذاردند.

 

این حادثه با تمام تلخی ها و مرارت ها، صحنه خلق حماسه و از خودگذشتگی آتش نشانانی گردید که جان شیرین خود را در راه خدمت به جامعه و مردم تقدیم نمودند و اکنون نوبت آن است که بدون تردید از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود مادی و انسانی درجهت رفع نیازهای فوری مصدومان و امداد رسانی ، به کار گرفته شود که تاکنون قطعاً مورد نظر و تدبیر همه مسوولان بوده و هست.

 

 روابط عمومی سپاه .....در پایان این پیام ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده های این بزرگ مردان عرصه ایثار تاکید کرده است: سپاه پاسداران سیدالشهدا (علیه السلام)  در کنار سایر دستگاهها، سازمانها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمامی ظرفیتهای لازم تا آواربرداری کامل و یافتن پیکرهای شهدا و گرفتارماندگان احتمالی از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظرات